úterý 4. února 2014

Pastelové pondělí

Protože se několika z vás stalo, že odpověď zmizela, zkontrolujte si, prosím, v komentářích u soutěže, jestli tam vaše odpověď je. Já nic nemazala a nevím, co to bylo za šotka. Omlouvám se.

Zasoutěžte si o balíček produktů dovezených z Vietnamu tady.

**********

To jsem se včera ráno strašně pozdě probudila, nevím proč a vytvořila pak dva pastelové (ne postelové) obrázky. Někdy mám chuť na jasné barvy a někdy se radši dívám do mlhavých tónů. Naštěstí vysvitlo alepoň slunce.

Pak přivezl kamarád psa. Chvíli mi dělala společnost (ta pes) a pak zas odjela. Pondělky jsou divné, plné očekávání a nebo taky plné úkolů. Když jsem chodila pracovat do kanceláře, neměla jsem pondělky ráda. Bývaly porady (ty jsem obzvlášť nesnášela), drnčely telefony, odpočatý šéf pořád něco chtěl... Teď mám pondělky asi nejradši z celého pracovního týdne.

Zamilovaná sova a Pondělky



8 komentářů:

  1. zamilovaná sova je milučká....a ja si predstavujem ešte aj srdiečka v očkách...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) A nebude jich tam už moc, těch srdíček? zkusím to.

      Vymazat
    2. čojaviem? to ma iba tak napadlo.....možno máš pravdu...

      Vymazat
    3. No zkusim, uvidíme :)

      Vymazat
  2. U nás dnes taky konečně vylezlo sluníčko. Já pro změnu lovím sytě červenou, asi mi chybí nebo co :-) Dokonce jsem vytáhla povlečení s obřími vlčími máky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já dlouho červenou nesnášela, ale posledních pár let se jí už nebojim. Oblečení v červené se nevyhýbám a doma ji máme zakomponovanou v zařízení nastálo. Myslím, že to tam dělá veselejší.

      Vymazat
  3. Jo, pondělky,...ten včerejší stál fakt za to! A tak jsme jej se spolubydlícími zapili výborným bílým vínkem a zajedli skvělou večeří ode mě. Miluji prázdné talíře, když vařím :-D bára.kára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo?! Já jsem taky blažená, když se doslova sežere všechno, co jsem připravila. Jsem pak pyšná hostitelka :)

      Vymazat