úterý 25. února 2014

Pár obrázků z Teplic - kočičí reportáž

Jsem neúnavná v propagaci mého oblíbeného města, které je rok od roku krásnější, protože se o něj tamní obyvatelé starají. Dobře, nesouhlasím s dvěma novými monstrózními nákupními centry na náměstí u radnice, ale co nadělám. Tak tam prostě nebudu chodit. Stejně se nejvíc pohybuju v okolí lázní, kde je to mému srdci nejmilejší a kde bydlí část mojí nejbližší rodiny.



Pořád se ke "svému" domu vracím. Z toho balkonku uplně nahoře na mě mamka pořvávala, ať jdu už domů. Já často dělala, že neslyším... Teď je dům prázdný a už několik let na prodej.





Malá teplická hvězdárna.

Mourek, alias Mourka, protože to je ONA, mě nesnáší. Pořád jí fotim.






12 komentářů:

  1. To musí být zvláštní pocit vracet se k domu, kde jsi vyrůstala a kde teď nikdo nebydlí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je. Kolikrát bych brečela, jak je to ztísňující pocit a už dlouho plánuju napsat do realitky jako fiktivní kupec zájem o prohlídku...

      Vymazat
    2. Asi to tak dopadne... :)

      Vymazat
  2. Moc pěkné, mám ráda zvířecí články. bára.kára

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky ... v Teplicích jsem ještě nebyla, musím to někdy napravit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Při nejbližší příležitosti prosím napravit! Třeba víkendem v některém z mnoha teplických lázeňských domů! :)

      Vymazat
  4. Nestiham! :-) Novy vzhlad blogu je krasny - taky simple :-)
    btw tak dom kup! :-) Adika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adiko, já bych aj kupila, no čosi mi chýba... :D

      Vymazat
    2. A jo! Tak to mi nedoslo! :-)))) Adika

      Vymazat