sobota 15. února 2014

Music Inspiration #12 - Yonderboi

László Fogarasi Jr., ročník 1980. Maďar a čistá elektronika. Poslední album vydal v roce 2011, já mám ale nejradši to z roku 2005, které se zove Splendid Isolation. Jednu dobu jsem si ho pouštěla pořád dokola v práci a po cestě do práce a z práce do sluchátek. Ráda se k němu vracím i teď.

A László je celkem fešnej, co myslíte? Já mám dost slabost pro týpky v pruhovaných tričkách, tak jsem měla radost, když jsem našla tuhle fotku.




Vybrala jsem takové příjemně se poslouchající skladby. Je to svižná elektronika, při které se dobře rázuje městem a nebo šlape na plyn. Jak kdo chce a jak se kdo přemísťuje.

Poznámka: Komu se videa nepřehrávají na iPadu, tak je to tím, že se jedná o starší formát flashe, který iPad nepodporuje. Novější videa z Youtube jsou bez problémů zobrazovaná, ale já jsem holt stará páka a vybírám furt nějaký vykopávky. Takže pokud opravdu stojíte o přehrání, hurá k počítači. Pa a hezký víkend!

Badly broken butterflies, Splendid Isolation (2005)




A aktuální téma, kde máme tu zimu, hm? People Always Talking About the Weather, Splendid Isolation (2005)



P.S. Jak to dopadlo se soutěží se dozvíte v pondělí. Všem moc děkuju za účast!

6 komentářů:

  1. Myyno, opravdu celkem fesak:-) navic muj rocnik.
    A s tim prehravanim uz jsem to pochopila:-) jdu si ho holt poslechnout vedle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniko, raději jsem to tam napsala, určitě nejsi jediná, komu se to děje... :/
      Tak díky, že sis udělala tu práci a šla si to poslechnout na počítač :)

      Vymazat
  2. Aj ja som poznala jedneho fesneho Madara! Ale ten nespieval! :-)))) Adika

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, pustila a je super!
    Už se těším na další sobotní tip:-)

    OdpovědětVymazat