sobota 8. února 2014

Music Inspiration #11 - Florence and the Machine

Pravidelný sobotní hudební tip pokračuje, aneb co neuslyšíte na rádiu Impuls....

Florence and the Machine je britská indie rocková kapela jejíž frontmanka, vysoká charismatická pohádkově bílá zrzka, učarovala i samotnému Karlu Lagerfeldovi, který ji jako svoji múzu, před nějakýma dvěma, možná třema lety představil při příležitosti jedné z přehlídek Chanel. Možná už je to i delší doba.



Do koho je božský Karl zamilován teď vůbec nevím, ale co vím uplně přesně je, že Florenc Welsh má uhrančivý hlas a jejich písničky mají ten správný šmrnc a melodie, které mě berou za srdce.

Má to drive a táhne to, teda alespoň mně jo. Zatím upřednostňuju album Lungs z roku 2009, poslednímu Ceremonials (2011) jsem na chuť moc nepřišla. Podle mně je nejvyšší čas vydat něco nového. Co, Florence? Jo a taky přijet koncertovat do Prahy. (Hlavně mi nikdo nepište, že se rozpadli, to nechci vůbec slyšet ani číst.)

První věc, kterou vám doporučím k poslouchání je Blinding (Lungs, 2009)


A druhá je skočně zamilovaná You've Got the Love (Lungs, 2009)





14 komentářů:

  1. Myyno, tuhle muziku mam moc rada!
    Akorat mam zase technicky problem, proc se mi to na ipadu video opet neukazuje?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Už jsem odpovídala minule, že iPad nepodporuje flash. Jinými slovy, nikomu, kdo si chce na iPadu přehrát video v tomto formátu se to nebude zobrazovat.

      Vymazat
  2. Florence and the Machine miluju! Dovedl mě k nim dokonce třídní učitel na střední.) Mám moc rada jejich Dog days are over.)
    Jestli se dozvíš, že budou v Praze, můžeš mi dát vědět.))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dogs days jsou taky moc dobrý, pravda. Tak platí, až tu budou, dám vědět ;)

      Vymazat
  3. Myyno, ja taky davam na blog hudbu z youtube a jde mi to na ipadu prehrat... Tak nevim. Je to skoda, protoze dneska uz se hodne lidi kouka na net z ipadu, tak to pak nevidi:-(
    A ja tvoje hudebni tipy rada!

    OdpovědětVymazat
  4. Ted mi manzel vysvetlil, ze tvoje stranky podporuji flash a ze to s youtubem nema nic spolecneho... To je skoda:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevadí, název tam je, kdo o to bude stát, tak si to najde. A děkuju, jsem ráda, že se ti moje hudební tipy líbí :)

      Vymazat
  5. Jsem se na první pohled lekla, že jsi obarvená! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tuhle barvu jsem už kdysi zkoušela a jsem na to ještě málo bílá, moc mi to neslušelo :))).

      Vymazat
  6. Florence je božská stejně jako the Machine ♥ Zatím se nerozpadli (a doufám že se ani nikdy nerozpanou), ale do Prahy se jim zatím moc nechtělo... :/ No uvidíme kam zavítají na tour s novým albem, který určitě už brzo vydají (musí ho brzo vydat!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nové album jsem moc zvědavá! :)

      Vymazat