sobota 1. února 2014

Music Inspiration #10 - Lenka Dusilová

Do půlky února se soutěží o balíček produktů z Vietnamu! Soutěž je tady.

****************
Jubilejní desátou hudební inspiraci chci věnovat českému hlasu. Hlasu, ze kterého mám pokaždé husinu (v tom dobrém slova smyslu) a slyšet jej na živo je moc příjemný zážitek.


Lenka zraje jak víno. Od hospodského spratka ve Sluníčku, přes rebelku v Puse s Lucií v zádech, se dopracovala až k projektům Eternal Seekers a Baromantika. Ona má hudbu v krvi, je opravdová, lidská, dýchá a žije muzikou. Je skvělá.

Vybrala jsem dvě klidné, krásně otextované věci.

Baromantika (2011), Baromantická



Eternal Seekers (2008), Za vodou



5 komentářů:

  1. Myyno,
    Mne se to na ipadu nezobrazuje, myslim ty klipy:-( jinak Lenku Dusilovou mam moc rada.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verčo, slovutný iPad flash formát nepodporuje, takže se to na něm nezobrazuje nikomu :)

      Vymazat
  2. Když se mě někdo zeptá, co poslouchám za hudbu.. nikdy nedokážu odpovědět. Nemám vyhraněný styl, prostě ode všeho něco co mě zaujme. Lenka Dusilová je zrovna "něco", co mě zaujalo. Mám ji ráda, působí na mě dobrým dojmem, že si na nic nehraje a je svá. .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani já nemám vyhraněný styl. Svojí oblíbence "sbírám" všude možně. Myslím, že je škoda upínat se jenom k jednomu žánru. :)

      Vymazat
  3. Lenka je ikona, Lenka je unikát, Lenka je ZPĚVAČKA, dík za ni, málem jsem si ji už zapomněla pouštět.

    OdpovědětVymazat