úterý 11. února 2014

Jak jsem viděla novou jarní kolekci Vagabond a střevíce pro Sněhurku

Ne-e, Vagabond mě nesponzoruje, takže tyhle tipy jsou opravdu můj vlastní výběr. Muhehe.

Jsem na boty úchyl, ale už jsem se naštěstí naučila, že není všechno zlato, co se třpytí a když neprojdu v novém páru bot bezbolestně ani Václavák, něco je špatně. Takže už nekupuju kdejaký škrpál. Peněženka děkuje, manžel děkuje.

Vagabond je moje dlouholetá láska. Splňujou dvě základní podmínky: to, že se v nich dá pohodlně chodit a že vypadaj neotřele.

A tady je můj výběr z aktuální kolekce. Nějaké si určitě koupím, zatím jsem ale dost na vážkách.

A pozor, zjistila jsem, že už je spuštěn on-line obchod a že si můžete objednat po netu i kousky, které u nás neseženete. Stačí si zajít do obchodu Vagabond zjistit, jaké jejich číslo vám sedí nejlíp a pak můžete v klidu objednat. To považuju za skvělou věc, protože nabídka v Čechách není zdaleka tak pestrá jako je v globálu.

Přehlídka začíná...

Tyhle už jsem představovala na fb. Tenisky pro milovníky grafiky a ti, co se tím živí by je měli fasovat zdarma jako pracovní obuv. Howg!

Model Holly, 1199 Kč

Něžná alternativa pro chuděry, které bolestí řvou po pár metrech chůze na vysokém podpatku (já). Jemný design, široký pásek dodá na výstřednosti a takřka dětský podpateček vás donese bez puchýřů kamkoliv. Oh, yes!


Model Banksia, 2099 Kč

Letní must-have. Tečka.


Model Minho, 2099 Kč

Pro rockerky mladší i odrostlé a taky pro starší dorostenky. V kombinaci s šifonem, hedvábím a dalšími jemnými materiály budete vypadat jako z přehlídky. Navíc tím odlehčíte jejich výrazně těžkému designu. A nebo k úzkým kalhotám a krátkému tričku (jo, jo, i tenhle rok se odhalují pupíky). Uplně to vidim (spíš ten první případ).


Model Dioon, 2299 Kč

Tohle je univerzál, přesně podle mého gusta. Určitě budou pohodlný a dokážu si je představit ke všemu.


Model Aurora, 2299 Kč

Trošku uličnický a trošku hippie, možná maličko psychedelie, hlavně ale závan svěžesti a letních radovánek. Jejich barevnost mě nadchla.


Model Dillia, 1199 Kč

A teď ty pro Sněhurku. Ty jsem objevila v Högl obuvi, takže jsou z té nejjemnější kůže a drahý jako prase. Nehledě na to, že by za týden vypadaly k pláči, neb bílá kůže na botách je prostě pakárna dobrá tak na ples/svatbu nebo do kanceláře v případě, že do práce a z práce jezdíte auťákem. 

No ale nejsou boží?


Na Zalando jsou ještě dražší než u nás. Já je viděla asi za 3599 Kč na Příkopech.

A co vy? Máte vyhlídnutý nějaký nový kousek na jaro? Kde, proč, za kolik, kdy si ho koupíte a ukážete ho na blogu?

6 komentářů:

  1. najprv som napísala, že: prvé, druhé, tretie, štvrté NIEEE, piate Áno, šieste môžu byť....a že na biele hoeglovky nedám dopustiť. Mám dvojo a po asi 4-5 rokoch nosenia sú(nie ako nové), ale vyzerajú fantasticky...tak správne používané...a síce všade chodím autom, ale ak potrebujem v lete dlho chodiť, tak ich beriem naboso....nožičky sú vtedy ako v bavlnke...
    ALE...prehodnotila som prvé, druhé, tretie...myslím, že môžu byť.....ale štvrté definitívne NIE...:))
    toť môj názor...
    a odpoveď na anketu: žiadne nemám vyhliadnuté....dôvod: dávno som sa vzdala plánovanej kúpy topánok...mám popoluškinu veľkosť....rovných 35!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))) Tomu říkám zodpovědný přístup ke čtení článku na blogu, jsi prostě fantastická! :)
      Ty máš 35? To je krása! Já mám obligátní 38-9, takže moje číslo je vždycky nejdřív ze všeho vyprodané a nemám šanci ve slevách :).
      Čtvrté jsou takové bufózní, jak já říkám, ale budou dobré, když se s tou formou bude umět zacházet. Ale rozumím, že se nemusí líbit, to je jasné.
      No, já dám vědět, jak to dopadlo.
      A k těm bílým... jsou nádherné, ale jezdím po Paze tramvají a metrem, měla bych je hned okopané a to bych nesnesla :). Celkově se mi boty u Högla moc líbí.

      Vymazat
  2. Vagabond je rovněž moje dlouholetá láska a tak pokud mám potřebu doplnit svůj botník, moje cesta se ubírá nejdříve tímto směrem a vlastně nikdy nezklame! Na podzim jsem si koupila takové polokozačky na klínku a vypadá to, že je tento týden budu moct vytáhnout jak je teplo :-) A na bílé boty existuje tzv. renovátor obuvi, mám doma jedny bílé Vagabondy už hooodně dlouho, protože tyhle boty jsou fakt nadčasové a nerozpadnou se hned další sezónu a tak je čas od času natřu renovátorem a pořád jsou ok. Takže ... beru všechny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vagabond vydrží sto let! Mám s nima také jen dobré zkušenosti.
      Tak renovátor, pravíš?... No, to stojí za zvážení :)

      Vymazat
  3. No tak mými jasnými favoritkami jsou uličnické! .)

    OdpovědětVymazat