pátek 28. února 2014

Dva dny s Valérií

Valérie, Viktorie, Lotta, Madlen... Moje nejmilejší ženská jména.

Na počest jména Valérie jsem udělala děvčátko na kostce cukru a pojmenovala ji tak. Baví mě ty pohádkové nesmysly typu kostka cukru větší než holčička, kočka menší než kostka cukru a hrníček stejně velký jako kočka...

A barevný minimalismus. Ten mě taky moc baví.

S Valérií jsem strávila krásné dva dny. V úterý mě napadla, ve čtvrtek se narodila. Jak už to tak bývá, vypadá jinak, než jak jsem si jí představovala původně. Ještě, že nejsem švadlena.

Od března bude blog i v angličtině, tak se nelekněte. Plus, ještě přibude cvrlikání na Twitteru, protože Markéta už se nebojí, že bude vidět.

Přeji krásný víkend a ještě krásnější březen! Jupí, únor bude od zítra fuč, bude fuč, bude fuč...






23 komentářů:

  1. to je roztomilé :-). Taky se mi líbí minimalistické pozadí a barevný detail. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, moc díky! To mě obzvlášť těší! :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. A ta kočka je strašně velká a tlustá! Seberte jí někdo to mlíko! :)))

      Vymazat
  3. Až budu nít v příštím životě holčičku, bude se jmenovat Lotta :-) Moc pěkné, úžasný obrázek do dívčího pokoje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Díky, Baru! Lotta je báječná. A co takhle Luisu a Lottku? :)

      Vymazat
  4. Valérie, Viktorie, Lotta, Madlen... vieš, že z týchto štyroch mien by sa dalo poskladať meno Markéta? ;-))
    A tomu minidievčatku na velikánskej kocke cukru (nádherný nápad!) by sa aj celkom hodilo...:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, to jsem si vůbec nevšimla, to máš pravdu, že se to dá poskládat! :) Ale jinak, já to svoje jméno ráda nemám, je dlouhé a tvrdé a zdrobnělinu z něho přímo nesnášim :)))

      Vymazat
    2. Dohodnuté! Odteraz len a jedine: Myyna.:-))

      Vymazat
    3. Tak jsem to nemyslela! :))) K myyně jsem přišla jak slepá k houslím, byl to jenom takový rozmar a přilepilo se to na mně už asi na pořád, mám totiž jmenovkyni, velmi čilou na sociálních sítích, takže kamkoliv jsem se chtěla přihlásit jménem, tak to bylo zabrané a "bymyyna" mi funguje vždycky :)))
      S Markétou jsem smířená, takže v pohodě budu i nadále Markéta, na Myyně rozhodně netrvám ;)

      Vymazat
    4. "velmi čilou na sociálních sítích" :D
      Oukej teda!:-) Inak, meno Viktória som dala v detstve svojej najmilovanejšej bábike...ách, bola to fešanda...;-)
      No nič, asi ju najbližšie u mamy pohľadám a - nech žijú pekné mená (a obrázky:) !
      L.

      Vymazat
    5. Tak jí pak nezapomeň představit na blogu! :)
      Ať žijou krásná jména a hezký víkend přeju! :)

      Vymazat
    6. To je SUPER nápad!! :D Pekný víkend aj do Kaleidoskopu!:-)

      Vymazat
  5. To je krásné, milé a roztomilé! bára.kára

    OdpovědětVymazat
  6. Je krasna... Cim dal tim lepe, Myyno!
    Jeste by ji slusela kratka pohadka...treba o holcicce, ktera umela kouzlit cukrem....
    A zitra hura na brezen:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Veroniko. To víš, že mě hned napadl i příběh, ale kdo by to četl? :) Dlouhé příspěvky nikoho nezajímaj, myslím ;)

      Vymazat
  7. Skvělé! Zase.. a opět.. .) Tyhle pohádkové nesmysly jsou super. .)

    OdpovědětVymazat
  8. Ta je nádherná a jestli budu mít ještě jednu holčičku, bude to Lottie s tímhle obrázkem and postýlkou:)

    OdpovědětVymazat