pátek 21. února 2014

Cupcake

Přeji všem sladký víkend a posílám vám jeden ovocný košíček.


9 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. No jo, no... je těžké se bez toho obejít :)))

      Vymazat
  2. Krása :) Koukala jsem i na makronky na Fleru, ty jsou taky mňamózní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám v hlavě celý cukrárenský projekt :))). Národní dezerty... cupcake patří Británii, makronky Francii a budou další a další. Doufám, že z toho neztloustnu, bo už u vyhledávání národních laskomin jsem ukusovala čokoládu, jinak to nešlo :( Podmíněný reflex :)))

      Vymazat
    2. To musíš, musíš, si přece dcera cukrářky. Už jen to slovní spojení zní úžasně:)

      Vymazat
    3. :D Jo, jo, vyrostla jsem na dortech, to je fakt. A na jakých! Ty byly... a jsou do teď. Mamka teda pracovala v knihkupectví a cukrařinou se jenom vyučila, ale uplně to stačilo :)))

      Vymazat
  3. Myyno, jak jsem psala na fb, nasadila jsi mi brouka do hlavy:-).....
    Fakt krasny cupcake!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to já ráda nasazuju lidem brouky do hlav ;)
      Děkuju!

      Vymazat
  4. Ahoj,
    pozývam ťa ku mne na giveaway. Hráme o novučičkú farebnú košeľu. Stačí splniť dve jednoduché pravidlá a môže byť tvoja
    http://mademoiselleiva.blogspot.cz/2014/02/giveaway-colorful-shirt.html
    Prajem pekný deň
    Iva Klepi

    OdpovědětVymazat