pondělí 24. února 2014

Ahoj pondělí v novém!

Tak jak vidíte, zase v novém... A nejen to. Převlékla jsem krom svého blogu i portfolio, sice ne tak radikálně, ale trochu přece a rozšířila aktivity i o Instagram a Pinterest. Možná přibude ještě Twitter.

Na Instagramu a Pinterestu toho zatím moc nenajdete, ale budu poctivě plnit. Nainstalovala jsem i instagramí galerii tady na blog, je v pravém sloupci a až tam budou nějaký fotky, posunu to trochu víš.

Proč to dělám? Inu, dobrá rada nad zlato a protože moje ilustrátorské a grafické plány jsou zcela seriózní, vzala jsem si onu radu k srdci, poněvadž moudřejší a zkušenější je dobré poslouchat. Ta rada zněla: "Buď aktivní a buď vidět". Tak jo.

Nově se dá na blogu i vyhledávat.

A zajímala by mně jedna věc. Uvítali byste někdo, kdybych čas od času opublikovala nějakou radu, jak si upravit šablonu na Bloggeru? Samozřejmě platí pro ty, co blogujou s googlovským Bloggerem.
Ty možnosti jsou poměrně široký, já sama nemám důvod si dělat vlastní stránky (ačkoliv jsem se tím živila), protože až na malé výjimky mi Blogger naprosto vyhovuje. Pokud s něčím bojujete, něco se vám u někoho na podobném blogu líbí a nevíte, jak toho dosáhl, tak bych mohla být možná nápomocna.

No, písněte kdyžtak do komentářů, jestli by to pro vás bylo zajímavý.

Tak směle do nového týdne a ať se vám daří!

Tahle partička mě celou neděli pozorovala, jak se vztekám nad Instagramem, kde jsem nemohla za boha najít, jak se mažou fotky...


29 komentářů:

  1. Ahojky, určitě. každá rada pro bloggerky se hodí ;-) bára.kára

    OdpovědětVymazat
  2. a mimochodem, moc pěkná změna ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. áno, áno...
    nový vzhľad sa mi páči a rady uvítam...

    OdpovědětVymazat
  4. ANO! Uvítala! A máš to tady moc krásné! *

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuju! Pokusím se promyslet, co by vás třeba mohlo zajímat.

      Vymazat
  5. Příjemný jarní vánek :-) Tobě ať se taky daří!

    OdpovědětVymazat
  6. Změna je super, moc se mi to líbí! A rady si určitě přečtu moc ráda!!! L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se změny líbí, díky!

      Vymazat
  7. Jemné, čisté, laskavé!!!
    Mně se to líbí.

    Mávám!

    OdpovědětVymazat
  8. Ano prosííím, každá rada dobrá! Jinak pochvala za nový vzhled, povedené...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, díky, snad nějaké rady vymyslím. (Aby dávaly smysl :)) )

      Vymazat
  9. Myyno,taky bych byla moc rada! Ja teda s bloggerem obcas bojuju:-)
    O zmene grafiky blogu jsem ti uz psala na FB.
    Jinak co se tyce blogosfery, taky rozjizdim jeden projekt. Koukni ke me:-)
    Vidim, ze to byl inspirativni vikend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniko, děkuju moc, na tvůj článek jsem koukala, pokusím se zamyslet, ale obávám se, že všechno, co čtu znáš, páč jsi ze stejné lodi :)))

      Vymazat
  10. Pěkná změna. A každá rada dobrá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak, já jsem za každou radu vděčná. Díky!

      Vymazat
  11. Jéj, to je ale pekný pondelok!:-) Máš to tu krásne, priam nádherné, páči sa mi to veľmi:-). Tak nejak mám tieto farby spojené práve s tebou (a tvojou tvorbou:-), šedo-pastelové, (prí)jemné, a vo výsledku to dokopy pôsobí tak...pôsobivo!;-)
    L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach, děkuju moc, jste zlatá děvčata!
      Já k těm barvám došla tak nějak postupně a myslím, že je to jeden z mých charakteristických znaků... A vlastně, hurá, konečně první charakteristická znak, který mě napadl! :) Díky tobě ;)

      Vymazat
  12. Zdravím při pondělku Tebe i úžasné skleněné domečky :) Nový jarní kabátek se mi moc líbí, krásné barvy ...
    A za rady k Bloggeru bych taky byla moc vděčná, já to tam kolikrát tak mastím a pak se rozčiluju a vztekám ...znáš to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, díky, mám radost, že se nový kabátek líbí :)
      Vztekání nad blogem znám, ale je ho mnohem míň, než když jsem ještě za časů Internet Exploreru 6 dělala web desing. To bylo na psychiatra :))))

      Vymazat
  13. Vypadá to moc pěkně :-). Já určo, sem tam nějaká rada jak vylepšit a dobré tipy bych uvítala:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc a velmi seriózně beru široký zájem o nějaký tutorial na téma úpravy šablony na bloggeru :)

      Vymazat
  14. Mně se změna taky moc líbí! a tipy též uvítám, ale já jsem marná, co se IT týče, vizuální změnu sice plánuju, ale zároveň odkládám, co to jde.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iri, díkz!
      To právě není IT, to už je jenom cvakání myší, případně kopírování nebo přetahování, takže pohoda :)

      Vymazat
  15. Mynno, určitě rady ohledně úprav šablon uvítám.
    A moc se mi líbí reportáž z Teplic. Kdysi jsem milovala muže z tohoto města a párkrát jej tam i navštivila.
    Hezké vzpomínky :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vida! Můj první kluk byl z Teplic, můj druhý kluk byl z Teplic a pak taky jedna bokovka :) (to už je tak strašně dávno, že to můžu klidně prozradit:))) )
      Díky a nad tou úpravou šablony se zamyslím, zatím nevím, čím vlastně začít :)

      Vymazat