středa 29. ledna 2014

Valentýnky

V mém širokém okolí je to asi takhle: "Bléééé, ježiš, Valentýn! No fuj..." (představte si k tomu symbolické strkání prstu do krku, poulení očí, klepání na čelo).

Já si myslím, že ačkoliv je to svátek zavlečený, marketingově skvěle promyšlený a orientovaný na zisk z prodeje v povánoční nudě, jsou lidi, kteří to slaví rádi a tohle neřeší. Proč taky furt něco řešit a rozebírat a za vším hledat kulišárny, ne?

Tak jasně, Valentýna si můžeme udělat všichni v průběhu roku, kdykoliv nás napadne. Ano, udělejme.

A pro ty, co si chtějí udělat vzájemně radost právě toho 14. 2. , mám tyhle valentýnky. Facebookáři už vědí, servírovala jsem to postupně od pondělka, tak tady je to všechno najednou. Nejspíš ještě něco přibude.

Snažila jsem se pokrýt rozličné nálady a přesvědčení. Od těch silně romantických, až po ty cynické.

Velikost pohlednice, k prodeji na Fleru.

Co vy a Valentýn?












18 komentářů:

  1. nádhera!!!!!!
    milé, krásne, nápadité.....
    a nerieš, kto to má rád, kto nie.....v rozumnej miere je to znesiteľné....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janko díky moc! A medvěd Janek zdraví, má se moc dobře :)

      Vymazat
  2. Ja to mam asi tak ako na predposlednej :-) Adika

    OdpovědětVymazat
  3. Strašně se mi líbí, nejvíc asi jelen a hipster girl. A k tomu, jak všichni nádavají na to, jak je to komerční: Na Bonami jsem krátce shrnula historii, jak se z Valentýnských kartiček stal hit: Koncem 19. století Američanka Esther A. Howland dostala svou první anglickou valentýnku a nápad se jí zalíbil natolik, že se rozhodla valentýnské kartičky ze zdobeného papíru dováženého z Británie sama doma vyrábět. Byznys se rozjel tak, že obývací pokoj jako dílna brzy přestal stačit, a z ní se stala milionářka.)

    http://inspirace.bonami.cz/design-ve-znameni-lasky/

    Mně se ten příběh moc líbí a líbí se mi i různé příležitosti k různým oslavám. Proti tomuhle svátku tak nic nemám a docela se těším, že možná i něco dostanu.) Jako zbytečný je něco honit na poslední chvíli, když že je ten Valentýn, ale s citem a rozmyslem vybraný dárek se mi zdá moc fajn.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu říkám rozumný přístup ;) Díky!
      Mimochodem, i slavení příchodu nového vína, tzv. oslavy "Bojole nouveau" jsou taky umělý, dokonce údajně vznikly někdy v sedmdesátých letech na podporu prodeje vína. A to nikomu nevadí... :)))

      Vymazat
  4. Ty víš, že já (my) neslavíme, ale pohlednice se mi líbí moc! Nejvíc chilli papričky :-) Už proto, že je mám ráda. A nemusí být nutně Valentýna, abych ji podarovala, že?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je pravda! :)
      Taky neslavíme...

      Vymazat
  5. My Valentýna teda taky neslavíme :) Ale tyhle valentýnky jsou super ... už jsem je viděla na FB ... jsou vtipné a nápadité a o to tu hlavně jde :) Můj favorit je druhá s ptáčkem, chilli papričky a předposlední ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Jano! Snažím se, aby to bylo aspoň s nějakým vtipem, když už :). Můj favorit je první valentýnka, překvapivě jsem jediná, komu se asi líbí nejvíc :D

      Vymazat
  6. Předposlední je boží! .)
    Valentýna neslavíme, sice budeme v té době v Tatrách na dovolené, tak si většina lidí myslí, že tam jedeme kvůli tomu. Nám se tak prostě hodil termín. :D
    Pohlednice mě zaujaly natolik, že uvažuju, že nějakou koupím jen tak. .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anet, Tatry budou krásné a ať si to ostatní myslí, ne? Vždyť je to hezký :) Pohlednice budou dokonce profi z tiskárny, poněvadž mám objednávku z jednoho obchodu, tak jich nechám udělat víc. Budou na Fleru i po Valentýnu, takže na nákup přijď kdykoliv :). Díky!

      Vymazat
  7. Nejlepší je chili paprička!! :) to žeru! :) kam ty na to chodíš? ;) a pak se mi taky líbí jelen :D prostě hrátky s českým jazykem, to je krása :) moc pěkný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by mně nenapadlo, že papričky se budou tak líbit! .) Díky!

      Vymazat
  8. Díky tobě beru Valentýna na milost.

    OdpovědětVymazat