čtvrtek 23. ledna 2014

V princeznách

Vietnam nevietnam, mám zadání na rokokovou dámu s pánem a drbátkem. Mimo jiné. Zadání je několik, na každé použiju jinou techniku. Rokoková dáma si vylosovala techniku digitální.

Pány já kreslím nerada. Neumím je a mnohem radši se věnuju půvabům a ladným křivkám dívek. Zajímalo by mě, co to psychologicky znamená. Protože mám pocit, že každý vzorec chování má nějaké psychologické vysvětlení. Trochu mě to děsí. Nešlo by prostě jenom říct: "Já nerada kreslím pány."? Vlastně, možná šlo, tak proč se v tom pořád vrtat.

Pán dámě podává drbátko. Dáma se stydí.

Cílová skupina - děti 8+




4 komentáře:

  1. Já taky radši kreslím dámy.) A myslím, že je to jednoduše proto, že kreslím známou věc:) Pánové jsou pro mě jedná velká neznámá:) A stydlivá dáma a dotíravý pán se mi moc líbí. Jen bych možná barevně změnila pozadí, aby víc vynikli?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iri, díky, máš pravdu. Když pominu, že celý mi to připadá divný, tak to pozadí by mělo být určitě jiný :). Já zkoušela několik variant a furt nic :/

      Vymazat
  2. Taky občas občas přemýšlím nad zálibou ve fotografování starých krámů, temných zákoutí a ponurého industrálu, ale raději se moc nepídím. Prostě mě to uspokojuje :-) Dáma vypadá malinko nedůtklivě, dobrý!

    OdpovědětVymazat