čtvrtek 30. ledna 2014

Trojúhelníky

Už dlouho jsem po nich pomrkávala, ale protože vím, že nejsem žádný geometrický genius, nechala jsem to uzrát a včera přišla ta chvíle, kdy jsem se do toho pustila naplno.

Tenhle motiv není v grafice nic nového, vím, vím... Ale stejně jsem si objevila Ameriku a než jsem si poskládala základní trojúhelníkovou mřížku, to byla, panečku, doba! A pak to "vybarvování"... No práce jak na kostele.

Tak jsem udělala valentýnku a ještě jelena, nějak mě pořád docela bavěj, i když už je to možná trapný. Mohla bych vymyslet nové hitové zvíře. Třeba hrocha. Nebo zebru. Ale byla by to taková legrace jako s jelenem?

A co vy? Baví vás ještě jeleni?



12 komentářů:

  1. Ale to je nádherné....hlavne otrepaný jeleň...
    a čo tak vtáčik? holubička?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holubičku můžu někdy zkusit. Trojúhelníky mně baví, určitě to není poslední pokus .)

      Vymazat
  2. Mě jeleni stále baví! A tenhle je.. je prostě.. trojúhelníkovej! :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Je to super, mě jelen taky pořád baví, a nové hitové zvíře je u mě jasný: panda:)

    OdpovědětVymazat
  4. ♡ tak to je boží, hlavně ten jelen! :)) Moc povedené :) K*

    OdpovědětVymazat
  5. Myyno, jsi opravdu moc sikovna! Tvoje Valentynky jsou skvely, hodim je na FCB!

    OdpovědětVymazat