pátek 31. ledna 2014

Rok Koně - soutěž o vietnamský balíček

Dodatek: Zahrajte si klidně i vy, co blog pravidelně nečtete. Vzhledem k tomu, že tenhle post trhá ve čtenosti všechny moje dosavadní rekordy, tak si myslím, že přitáhl pozornost a proto píšu: "Pojďte do toho a nestyďte se!"  :) (Naprosto výjimečný smajlík, jinak je v postech nepoužívám ;) )

Na oslavu právě přišedšího roku Koně, zahajuju novou soutěž o věci a věcičky nasbírané cestou po Vietnamu. Teda, ne nasbírané nikde u cesty, to byste se asi divili, co by bylo v soutěži, ale poctivě pokoupené v manufakturách, obchodech a na tržnicích.


O co se hraje:
  1. šátek z ručně tkaného pravého hedvábí obdélníkového tvaru (185x52 cm), kdo se na něj nebude cítit, může ho dát třeba mamince, barva stříbrošedá, po stranách hnědočervené decentní vzory
  2. jasmínový čaj sypaný
  3. tygří mast
  4. korejský ženšenový čaj (ženšen je toho času ve Vietnamu velký hit, krom toho je údajně velmi zdraví prospěšný) 
  5. náramek vykládaný střípky z perleti
  6. korejský krém na ruce Mini Pet Fruits v roztomilé krabičce (30 ml)
  7. žvýkačky v praktickém kovovém obalu (kupovala jsem si je i v Thajsku, obal si nechala a nosím v něm v kabelce náplasti)

Co můžete udělat proto, aby byl tento zážitkový balíček jen váš?

Abych zůstala tématická, vymyslela jsem tuhle kulišárnu: tipněte si, kam bude směřovat naše příští velká poznávací zimní cesta za sluncem. Aby to bylo jednodušší, můžu prozradit, že půjde o zemi, kde je a.) teplo v zimě, b.) není tam během prosince a ledna období dešťů, tajfunů ani cyklón a c.) nebudou to Čechy, Mexiko, Kuba, Thajsko, Vietnam, Tanzánie, Keňa, Zanzibar, Egypt, Jordánsko, Izrael ani Kostarika. Tím jsem to hodně protřídila, tak snad to nebude tak těžké uhádnout.

Plus, fejsbukáři, sdílejte soutěž na facebooku. Stránky by myyna jsou tady.

Kdo se nejvíce přiblíží našemu příštímu cíli je balíček jeho. Kdo trefí přímo tu konkrétní zemi, dostane nějaký bonus navíc (ještě nevim jaký).

Soutěž probíhá do 14. 2., na Valentýna je konec. Takže to bude i taková valentýnka ode mně, protože jste báječná parta a mám vás ráda.

Hodně štěstí!









32 komentářů:

  1. Hmm, tak já jsem napsat Belgii, než jsem si přečetla tu další specifikaci, ale tam v zimě není teplo :-) Tak budu ještě přemýšlet, ale soutěž sdílím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrá poznámka, Baru. Už jsem to specifikovala jako zimní cestu za sluncem, aby to nemátlo. Děkuju!

      Vymazat
  2. Maroko? a i kdyby ne tak vřele doporučuji :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Já tipuju Brazílii, tam je léto od prosince do února :)

    OdpovědětVymazat
  4. A můžu zkusit tipnout víc, abych se třeba aspoň jednou přiblížila? Buď Nový Zéland, Austrálie, nebo JAR...??? Pěkný únor, Markét!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie, jasná věc! Tipů může být klidně několik! Děkuju, i Tobě pěkný únor a krásný víkend :)

      Vymazat
  5. tak to je teda vec...napísala som komentár....hneď úplne prvá som bola...a on tu nie je!!!
    tipovala som kanáry, ale to je na vás asi malé, takže Austrália? Veľký bariérový útes? Nový Zéland? Ja by som vás poslala do Argentíny(môj sen), na Tahiti(tam ste tuším boli), tak ale tých možností je fest veľa...
    nech je to kde chce, už teraz sa teším na reportáže..jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě mrzí, že Tě to zlobilo a je dobře, že sis to zkontrolovala a napsala znova! Díky!
      Na Tahiti jsme nebyli, byli jsme mimo Evropu v těch zemích, co jsem vyjmenovala v nápovědě :).
      Krásný víkend!

      Vymazat
  6. Tipuju Egypt, Spojené arabské emiráty a Maledivy :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já tipuji Kanárské ostrovy, Maltu, Dominikánskou republiku a Kapverdy.

    OdpovědětVymazat
  8. Ja budu egoisticky predpokladat, ze jsem te poradne nalakala na Peru, a ze to teda bude vase dalsi destinace! :) a jestli to tak neni, tak si to jeste poradne rozmysli, protoze je tu fakt krasne (zaprve), a zadruhe bych strasne moc chtela vyhrat, ty ceny vypadaji uzasne :D

    OdpovědětVymazat
  9. tak asi Austrále nebo Nový Zéland. Argentina, Chile? JAR? Ale nějak bych tipla ty první dvě... a já bych dala Nový Zéland, tak tipuju, že třeba vy taky:) Ale protože mi pomáhá s tipováním choť, dávám nakonec na první místo Austrálii. Neb jsem váha a samozřejmě kůň:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, to jsem se zasmála :D Někdy si trochu myslím, že jsem taky váha :D (ale nejsem)

      Vymazat
  10. Novy Zeland, Maroko,Brazilie,Argentina ......zapisky z Vietnamu byli super tak diky za ne:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Belize, Bali, Srí Lanka, Barma, Laos, Kambodža - doporučuji :) pokud ne příště, tak třeba přespříště :)

    OdpovědětVymazat
  12. A jéé, můj příspěvek zmizel v nenávratnu asi. Tak ještě jednou.
    Mohla by to být Austrálie, Nový Zéland, Peru - tam se toužím podívat a také bych si chtěla zajet na Reunion.
    Mila Myyno, těším se na další cestování s tebou .... a nejen na cestování. Jsi pro mne velice inspirativní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, to je nemilé, nejsi první, komu komentář zmizel. Tak ještě, že sis to zkontrolovala!
      A děkuju moc, být inspirativní je pro mně velká čest!

      Vymazat
  13. Balicek je to krasny-hned by som ho brala! Urcite sa netrafim ale aspon skusim: Maledivy, Dominkanska republika ci JAR ? :-) Adika

    OdpovědětVymazat
  14. Madagaskar :-)

    tam je totiz hromada krasnych veci pro tvuj objektiv, hlavne ty lodyhy :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Tak co třeba Chile nebo Fidži? Já bych jela kamkoliv!
    PS: Děkuji za Tvůj cestovatelský deník, v době příšerných vánočních prázdnin to byla velká záchrana!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je milý! Tak rádo se stalo :) děkuju :)

      Vymazat
  16. Tipuju Filipíny nebo Jamajku. Doporučovala bych i Madeiru, ta mě vzala za srdce. Ale spíš na podzim nebo na jaře. V zimě tolik ,,nekvete". Tereza.
    A nemůžů nepochválit zápisky z Vietnamu. Četly se parádně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezo, pochvala se čte taky parádně, děkuju! :)

      Vymazat
  17. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  18. Tipovala bych Jižní Ameriku, Peru nebo Ekvádor, možná i tu Brazílii... nebo třeba Indii, případě nějaký tropický ostrůvek... Závidím, taky bych jela!!! :D

    OdpovědětVymazat
  19. Tipuju Spojené arabské emiráty.

    OdpovědětVymazat