sobota 25. ledna 2014

Music Inspiration #9 - Morcheeba

 Návrat k práci je neskutečně bolestivý proces a to nejsem žádná cháska líná. Přeskakuju z jedný činnosti k druhý, spát chodím v osm večer, protože mě čučení do počítače unavuje, pořád hledám nějaký informace, co mi plynou hlavou, jednou potřebuju zjistit na netu tohle, pak zas něco jinýho. Práce neodsýpá a když už něco udělám, nejsem spokojená, něco tomu chybí, není to ono, je to divný, nejsem to já. PSYCHO!

Ze včerejška na dnešek jsem zůstala sama doma, i řekla jsem si, že udělám všechnu práci přes noc, abych už konečně mohla příští týden vytřídit fotky, zrecenzovat hotely na Tripadvisor.com (výborný nástroj při cestování), poslat nějaký liebesbriefy a konečně mohla jít cvičit bez výčitek svědomí, že na mě čeká počítač a v něm cosi rozkreslené. Damn!

První, co jsem udělala, když za M. zaklaply dveře, bylo otevření lahve červeného vína (dobrý den, jmenuju se Markéta a jsem alkoholik) a pustila jsem si hudbu. Morcheebu. Melancholicky veselý trip hop, taneční, houpavý, kolébavý a příjemný sound se sametovým hlasem Sky Edwards.


Ideální na osamocený večer s vínem. Mám velmi oblíbené tyhle kousky.

Slow Down, album Charango (2002)





What New York Coupels Fight About, Charango (2002)



6 komentářů:

  1. Dobrý den, jmenuju se Markéta a jsem alkoholik.
    Dobrý den, Markéto!

    Morcheeba je vždy dobrá volba :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vecer znacka ideal! Aky alkoholik proste veget! :-)
    Pre mna cira utopia este niekolko najblizsich rokov (deti) :-)
    Adika

    OdpovědětVymazat
  3. Já zase po večerech upíjím portské. Dám si jednu skleničku, někdy vyloženě na uklidnění bo mě ty naši spratečci někdy vytáčejí do běla. Dnes obzvlášť a když už řve i pan Božský, to už je fakt co říct. Takže na zdraví a ať Tě můza políbí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já portský milovala. Jednou jsem se ho přepila a je po lásce :). Alespoň, že zůstalo víno, ale i s tím jsem měla před pár lety partnerskou krizi. Rok jsem ho nechtěla ani vidět :).
      Mít dva kluky musí být extra náročná disciplína. Tak na zdraví! :)

      Vymazat