pondělí 27. ledna 2014

Korejka Missha a pivoňková zahrada

Máááálokdy dávám posty o kosmetice ačkoliv jsem hotový maniak do perfektní pleti a bývaly časy, kdy mě každej pupínek rozhodil jak puzzle a pokazil mi celý den, protože jsem se musela plížit městem ve stínu podél zdí s hlavou upřenou do země. Bože, co kdyby to někdo viděl! Ten pupínek!

Tohle mám za sebou, tralalala a špatnou pleť dost vyřešila změna stravy. Ale to už je mnoho let stará historie. Vrásky neřešim, to bych se z toho musela picnout a jestli si někdo myslí, že krémy proti vráskám fungujou a mít vrásky nebude, tak je asi padlej na hlavu. Maximálně ty krémíky vrásky vyplní silikonem, na první pohled to vypadá výborně, ale něco si o silikonech přečtěte a možná si to rozmyslíte.

Když už jsme teda u toho, účinná prevence proti krabatění pleti je dostatečný pitný režim, přírodní antioxidanty (např. čokoláda, jupí! - hořká, ach jo! a zelený čaj) a samozřejmě spánek. Je to levný a prostý. Je to jako se štíhlou postavou. Skoro každý ji může mít, poněvadž například chůze nebo běh jsou naprosto zadarmo.

K čemu jsem se ale chtěla dostat je to, že jsme v pondělí s Iri brouzdaly městem, klevetily a tak jsme si tak šly, až jsme si v jedné pasáži na Václaváku všimly nové prodejny s korejskou kosmetikou Missha (dekorativní i pečující).

Korejská kosmetika je obecně dost oblíbená, je to hlavně asi tím, že je hezky zabalená a přitom docela cenově dostupná, no, každopádně největším hitem jsou bělící krémy na pleť, které v Asii umí nejlíp ze všech. Mít bílou bezchybnou pleť je na východě prostě nejvíc. Nic to nemění na tom, že bělící krémy jsou pěkný svinstvo.

Tenhle obchod s kosmetikou Missha nás hned vtáhnul svým třpytem dovnitř, tak jsme to okoukly, koupily si každá aspoň masky na obličej a bylo to.

Já jsem jako echt straka hnedka sáhla po bavlněné masce s 24k zlatem a ještě jsem si nechala doporučit medovou, obě stály zhruba 50 Kč.


V pátek večer jsem si plácla na vyčištěný obličej tu zlatou masku, která je v podobě šíleně studivý látky s otvorama pro nos, oči a pusu. Jo, bude z vás chvíli bubák. Ale to je vlastně i po aplikaci matlací masky. Tak nic.

Missha Prime 24K Gold Collagen Caviar Cotton Sheet Mask (uf, to je název) slibuje vysokou hydrataci (potvrzuju),  zlepšení tónu pleti (nevim, momentálně mám sluneční skvrny a pihy z Vietnamu), zpevnění (?), zvláčnění (potvrzuju). Působit se nechává 20 min a trochu pálí. Ale přežila jsem to bez úhony a dokonce jsem si všimla viditelně zatáhnutých pórů a to i druhý den po probuzení.

Maska Pure Source Sheet Mask - Honey na svůj nástup teprve čeká.

Co je ale důležitý, není 100% přírodní. Parabeny, silikony. Já už se teda snažím takovou kosmetiku nekupovat, ale tady jsem byla vyloženě zvědavá. Komu to neva, směle do toho, adresa včetně e-shopu je na vizitce na fotce.

Na e-shopu bohužel neuvádějí kompletní složení výrobků, jen vybrané přírodní složky a to se mi vůbec nelíbí.

A ještě jedna dobrá zpráva pro fanynky limitky od Thierry Muglera Peony Angel. On-line obchod El-nino ho znovu naskladnil, jinak nebyl už od podzimu nikde k dostání a všichni hrozně strašili, že je konec a už nikdy nebude. Fakt nebyl a  to ani v zahraničí, ale teď už zas je, možná jenom chvilenku, tak neváhejte, k dostání je jen 25 ml.





4 komentáře:

  1. Tak už si ji vyzkoušela:), mě to teprv čeká.) Zatáhnutý póry zní dobře, složení už míň. Ale krásný to je.)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Myyno,
    Sice to neni k tomuhle clanku, ale prave jsem se dostala pres Iri k tvemu blogu a moc se mi libi! Uz jsem shledla i Fler a urcite se brzy stanu i tvou zakaznici! Zatim jsem si te pridala do oblibenych. Pokud budes mit nekdy chut na kafe a dort, stav se:-) kafeadort.blogspot.cz
    Mimochodem, jestli budu mit nekdy v budoucnosti kavarnu, uz mam vyhlidly grafiky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Veroniko, vítám tě! To mi pondělek krásně začal s novou čtenářkou! Díky a určitě se u tebe stavím ;)

      Vymazat