pátek 24. ledna 2014

Kabelka

Další zadání je holčička s kabelkou, cílová skupina 4+. Zvolila jsem pastelku. Skener mi trochu přepálil barvy, není to tolik zářivý.

Cítím docela zodpovědnost, když kreslím pro mrňouse. Sama žádný nemám a ty co náhodou znám, jsou extrémně chytrý, žádný ořezávátka, co je opijete rohlíkem (mi to tak teda připadá). A kdybych nějaký měla, už by nebyl čas pro ně tvořit. Je to něco za něco. Můžu kreslit pro děti, protože sama žádný nemám. Neni to paradox? V životě je vždycky něco za něco.

Nijak tim ale netrpim, moc ráda budu ten zprostředkovatel zábavy a nových věcí.


6 komentářů:

  1. Myslím, že sis s tím zadáním poradila náramně! :) Moc povedené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! Pořád se učím a asi už navždy budu :D

      Vymazat
  2. Moc pěkný! U nás si mrňousové kreslí sami a občas něco "uměleckého" dáme na zeď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joooo, to musí být, galerie dětských fantazií. My si to taky vystavovali. :)

      Vymazat
  3. Dievčatko je kúzelné....iba je také...farebné...ja viem, deťom sa to páči....ja mám už "staré" oči...:)
    P.S. nie je tak trochu na vietnamský štýl?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jejej, to víš, že mě ten Vietnam napadl hned taky :D Skener mi přepálil krapet barvy, neni to taková zářivé, ale jinak barevné to je, to musí být. Včera jsme byly s Iri v jednom obchodě s bytovým designem a koukali na vybavení do dětských pokojíčků, bylo to v tlumených pastelových barvách a vypadalo to divně. Říkaly jsme si, že je to dělaný pro design a ne pro děcka :)

      Vymazat