úterý 28. ledna 2014

Coco Chanel









9 komentářů:

  1. myslím, že môže byť....
    už som mala napísané, že sa podobá na Fridu(samozrejme ešte výraznejšie obočie a fúziky)....potom som komentár zmazala....zdalo sa mi nevhodné takto to okomentovať...
    nakoniec som to napísala znova, lebo som si pohľadala obe dámy a myslím, že v niektorých rysoch sa podobali ...
    asi to bolo aj dobou....isté obdobie sa im prelínalo a tak vplyv módy bol asi zreteľný...
    a Coco sa Ti naozaj podarila...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podoba je čistě náhodná, chtěla jsem ji vyjádřit hlavně oblečením. A samozřejmě jsem se snažila uchovat základní rysy, tmavé oči a vlasy, červená rtěnka. Takže, jestli se i tak aspoň trošku podobá, tak tím lépe :)
      Fridu už mám na vždy spojenou se Salmou Hayek a to je chyba :)))

      Vymazat
    2. Salma je Frida aj pre mňa....:)
      a podobá sa ....to áno...

      Vymazat