úterý 21. ledna 2014

Článek, který měl být o ubytku ve Vietnamu, ale je o něčem uplně jiným

Tak asi poslední post na téma Vietnam a pak už vám dám pokoj. Čeká mě totiž návrat k práci a to se vším všudy a dost nekompromisní, protože už tento týden musím zabrat a pustit se do jednoho pro mě hodně důležitýho projektu. Včas budu informovat, pokud se bude všechno ubírat dobrým směrem.

Takže ubytko... A nebo ne... Víte co, ja mám vlastně na srdci něco uplně jinýho.

Heleďte, taky to máte tak, že přijde někdy chvíle, den, několik dní, kdy máte pocit, že je potřeba radikálně, ale fakt uplně z vostra na sobě něco změnit? Nebo třeba v životě, v práci, to je vlastně jedno, čeho se to týká.

Třeba, že uslyšíte nějakou písničku, stane se vám nějaký zážitek, uvidíte nějaký film a v tu chvíli to na vás přijde a něco vám říká: "Tvl, jsi nudná, dělej něco. Ostříhej se, obarvi se a přestaň se ohlížet na to, kolik ti je." Nebo: "To ti jako jedno tetování fakt stačí? Děláš si srandu? To chceš už na pořád vypadat tak tuctově?" Případně: "To mi chceš na férovku namluvit, že tu chceš bydlet už pořád? Takhle??" V horším případě: "Zbav se HO. Rychle!"

Mně kolikrát stačí ta písnička nebo fotka. Jsem impulzivní a jdu po tom pak jako ta pověstná slepice po flusu. Jdu po tý změně, protože to, co na mě uvnitř tak řve, je moje intuice, nejvnitřnější pocity, který se často choulí někde hrozně hluboko, ale stačí málo a jak Šípková Růženka se probudí k životu a zakřičí nějakej super ujetej nápad.

(V tuhle chvíli už se asi M. začal obávat, co přijde a i moje mamka se bojí číst dál. Ne, nebojte se. To zásadní mám v životě vyřešený a už mě trápí jen kraviny...)

Tentokrát jsou to vlasy a to tetování. Vlasy už tak nějak od minulýho roku, ale co jsem uviděla jeden střih na jedný mladý holce, se kterou mám společný akorát tak počet prstů na rukou a na nohou, jsem přesvědčená, že už to víc neunesu. Tou holkou, a teď půjde možná někdo i zvracet na záchod, je Miley Cyrus. No nevypadá to prďácky?



Případně, tahle osoba, ta má nemlich to samý na hlavě a taky dobrý. 



Já už něco takovýho v dávných dobách měla, teda přesně před sedmi lety. Vím, co to obnáší. Účes potřebuje minimálně jednou měsíčně k holiči na úpravu tvaru a v případě odbarvení jsou vlasy komplet mrtvý, ale zase účes dobře drží, protože stojej, jak je člověk nahodí, stačí trošinka gelu nebo tužidla. Živý vlasy se bráněj, tyhle ne.

A tady přichází pitomej zdravej rozum a říká: "To chceš, jo? Mrtvý vlasy, jo?". Hm, co teď? Když si nechám svojí barvu vlasů, nebude to tak prďácký a možná to nebude ani dobře držet nahozený. A já chci hrozně moc nahazovat a přehazovat.

A co ještě řešim je, že mám děsně malou drobnou hlavu. V tomhle účesu bude ještě drobnější. (Já varovala, že řešim kraviny.)

Já, Švédsko, mínus sedm let.

Tak a teď to tetování. Jedno mám a neni uplně malý. A taky to není žadnej "cute" motýlek na lopatce, delfínek na kotníku nebo znak pro čínskou polívku na bedrech. Je to pořádňácká tetáž na předloktí. (Kdo začal hledat na fotce výše, má smůlu, to jsem ho ještě neměla.) Chci další. Jaký?

Něco v tomhle stylu. Jemný, něžný.




Mým cílem neni vypadat jako omalovánka, to chci zdůraznit. Celopotetovaný holky si ráda prohlídnu, ale nic takovýho u mně nehrozí. Teda myslim. Co mi brání v realizaci nápadu? V podstatě nic.

Jak jste na tom vy? Křičí na vás občas něco uvnitř? Jak to řešíte?

17 komentářů:

  1. Tak v tomto Ti nepomôžem....tetovanie neznášam....a vlasy? Tiež som v istom období života bojovala s vlasmi....moje prirodzené boli nádherné, ale ja som furt čosi potrebovala meniť.....výsledok?
    Našťastie sa mi vrátil zdravý rozum a nebojujem a .....ak by si ma videla teraz a na fotkách vtedy, tak budeš súhlasiť s mojím tvrdením:"to je moja staršia sestra"...
    vlasy dorastú, nová koža nie....takže hurá do nového účesu....
    a ešte o tom ubytovaní by som poprosila...
    P.S. rozhovor pri prezeraní účesov ...
    ON: tak sa chceš dať ostrihať?
    JA: hej...(nechcelo sa mi vysvetľovať o čo ide)
    ON: hmmmm....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhovor je vtipný :D

      Já už jsem na svých vlasech vyzkoušela všechno. Od modré barvy přes růžovou, platinovou, super krátké, mikádo, teď dlouhé... A asi proto váham, protože dostat pak vlasy do původního stavu je dost těžký a nechat je dorůst zase hrozně zdlouhavý. Zatím vítězí moje nudné já, ale kdo ví, na 21. 2. jsem objednaná ke své kadeřnici a možná do té doby budu rozhodnutá na pevno :)

      Ubytování bude zítra, slibuju :)

      Vymazat
  2. Občas to mám úplně stejně a dokáži udělat zcela radikální řešení z minuty na minutu doslova, stačí se rozhodnout a je to. Tak jak jsem to udělala loni v prosinci s prací. Najednou to udělala v hlavě cvak a bylo to jasný. Jinak co se vlasů týče, udělej to, co intuitivně cítíš! Chceš být chemická blondýna, no a co? Tak buď! Třeba aspoň na chvíli! Je pravda, že tyhle střihy nejlépe vyniknou právě u této barvy nejlépe. A naopak ... nemáš hlavu jako meloun, takže Ti tento střih fakt sekne. A tetování ... tohle už mám za sebou, mám taky jedno a ne zcela nesmyslné jak píšeš motýlek apod. Nechala jsem si už kdysi dávno udělat keltskou symboliku. No jedno mi stačí :-) Ale když máš chuť, tak to prostě udělej. Já svoji intuici poslouchám hodně. Tak jdi do toho a jak Tě znám, za dva tři dny tu máme novou Myynu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Být tak o deset let mladší, tak nad tím nepřemýšlím, ale teď už docela jo, takže tak rychlý proces to nebude. Já jsem si totiž prošla neuvěřitelně dlouhým obdobím, kdy vlasy nechtěly vůbec růst a zadařilo se v podstatě až poslední dva roky. Takže tenhle můj výkřik možná docela nezvykle vyjde do prázdna :).
      Proti tetování nic nemám, je to teda docela síla někdy a až se divim, ale vůbec mi to nevadí, na holkách mi to přijde někdy i sexy, když jsou hodně potetovaný.

      Vymazat
    2. No já co jsem starší, tak o některých věcech taky přemýšlím déle, ale obvykle jak o tom začnu přemýšlet a k myšlence se vracím, dojde i k realizaci. Mě delší vlasy vyhovují z praktických důvodů, když potřebuju, stáhnu je. Díky rezavé barvě a péči, kterou jim věnuji, si mi jejich kvalita hodně zlepšila, takže na blond už bych nešla. Teď mám objednaný přírodní tuhý šampon a kondicionér, tak jsem zvědavá. Tu správnou péči, aby nestála majlant, totiž stále hledám.

      Vymazat
    3. Tak to jsme dvě. Mě vyhovuje Kerastase, ale to je ten problem, že to stojí nehorázně peněz. Teď jsem ale objevila na dovolený mandlový kondicionér Alverde z DM drogošky, který jsem si přihodila při nákupech jako nouzovku, protože to bylo malý balení a hle, zjistila jsem, že je uplně úžasný. Tak jsem dneska skočila do drogerky a koupila ho i s šamponem v plný velikosti. Nejen, že je za normální cenu, ale taky je bez chemie, což je super.

      Vymazat
  3. já jsem pro jakoukoli změnu...obzvlášť v těchto šedých dnech mám zvláštní puzení...jen nějak chybí odvaha či co...proto podporuju každého o trochu odvážnějšího...vlasy se dají lehce měnit, takže tam bych se nebála...moje sestra udělala před časem stejné rozhodnutí a z dlouhých se nechala na stejný účes jako ta šílená zpěvačka nahoře...a strašně moc jí to sekne...jakoby se nějak vyloupla z davu...všichni jí to moc chválí....takže směle do toho Myyno!! Tetování taky krásný, hlavně ti ptáci...já se ale bojím jehli...takže pro mě přichází v úvahu max.hena...hehehe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hena je taky fajn, jen nevydrží. Ale zas můžeš mít pokaždý něco jinýho :)

      Vymazat
  4. Tak, já chci taky radit. Miluju svoje mrtvé vlasy víc, než ty živé předtím. Jsou ve vlasovém nebi a je jim tam hezky, tak co! Je pravda, že mrtvé drží a živé vůbec a že tyhle střihy jsou nejvíc super právě v platinové. A jak fandím krátkým střihům a holky mi v nich příjdou chic a líbí se mi i ten střih Miley, tak na ní se mi nelíbí vůbec a je to jedna z mála, která by, dle mého, udělala lépe, kdy to nikdy neudělala! :D A k tetování nebudu nic říkat, páč já se ho snažím intenzivně dát pryč :))!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasové nebe :))), jo, já si taky myslim, že platinová, byť umrtvuje, je na krátkých nejlepší. A nejsme žádný lesany, abychom měly pořád přírodní vlasy, ne? :D
      Jak se intenzivně dává pryč tetáž? :)

      Vymazat
    2. "Lejzrem" :D a už to stálo 10x víc než ta kérka :D

      Vymazat
  5. Já chci taky tyhle vlasy a už jsem se k tomu trochu přiblížila (sama před zrcadlem, uvidíš ve čtvrtek:)) a strašně Ti to před sedmi lety slušelo. (Teď samo taky:) Ale ty krátký vlasy jsou prostě šik (bez ohledu na to, jak jsou dlouhý vlasy romantický.) A u tý Miley - si snad vybrala nejhezčí fotky, co s ní kdy vznikly, ne? Jako ta holka se mi v obličeji ani trochu nelíbí, ale na těchto dvou jí to fakt moc sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ji v letadle viděla hostovat v sitcomu Jeden a půl chlapa a vypadala tam výborně. A i skvěle a vtipně hrála. Vlastně o ní vůbec nic nevim, jenom, že existuje a že vypadala dřív jako oplácaná Barbie a teď je velice šik.
      A jsem mooooc zvědavá, cos před zrcadlem vymyslela :) Že bychom šly ke kadeřnici společně? ;)

      Vymazat
    2. To by byla bomba.))) Proberem ve čtvrtek.)

      Vymazat
    3. Jdi do toho! Líbí se mi vlasy i kérka... Po půl roce na mateřský mám podobný choutky ;-)

      Vymazat
    4. :D Tak směle do toho! ;)

      Vymazat