pondělí 2. prosince 2013

Svatební přání II

Jak už jsem psala minulý týden, svatební přání dělané v Illustratoru neprošlo výběrem a tak jsem udělala prakticky totožné, ale rukou ve Photoshopu.

Originál je samozřejmě čistě bílý. Už jsem přišla na to, že když přeuložím obrázky v .jpg do .gif, takže se to šedé zabarvení ztratí a je zase bílá tak, jak má být. Ale poměrně pravidelně to zapomínám speciálně kvůli blogu přeukládat. Docela by mě potěšilo, kdyby se tahle chyba zase ztratila, je to opruz.

Přemýšlím, který z vrabčáků je ona a který on. Já myslím, že nalevo je on. Tváří se, jakoby se ho to trochu netýkalo. Jenom tak jako nezúčastněně pozoruje ty okovy, zatímco ona, vpravo, velmi zvědavě prohlíží ty slibné zlaté kroužky. Co myslíte?


Takhle vypadá celé přání. Bude v půlce přehnuté, otevírací. Vpravo dole jsou ve skutečnosti jména snoubenců a datum svatby. Zeleně, napsané rukou. 


Detail vrabčáka.


Prvních pár tahů.



4 komentáře:

  1. Je to supr, moc se mi to líbí! .)
    S tím, kdo je on a kdo je ona si to podle mě skvěle vystihla. .)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se to taky líbí a s popisem kdo je on a ona souhlasím:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Tak to jsem se asi fakt trefila :)

      Vymazat