sobota 7. prosince 2013

Music Inspiration #8 - Interpol

Dneska si dáme boysband, ten jsme tu měli jen v první hudební inspiraci, je na čase tedy představit další šikovný hochy. Tihle si říkají Interpol, dali se dohromady v roce 1997 a jsou z New York City.

Hrají indie rock, jejich image je mi mírně podezřelá (takhle vypadaj rockeři???), ale to nevadí, já je jen poslouchám a zadaná už jsem, takže co už. Teď mě napadá, že tak možná vypadaj, protože si drží image úředníků z Interpolu.


Mně se líbí výrazná melodičnost jejich skladeb, dá se říct, že to můžou být i svým způsobem namotávky, co vám pak budou bzučet celej den v hlavě. Ale dám stokrát raději přednost těmhle namotávkám třeba před Helčou Vondráčkovou nebo Michalem Davidem, kterého upřímně nesnáším.

První věc se jmenuje Evil a je z alba Antics. Vychutnávám si obzvlášť prvních 30 vteřin, ty jsou přímo rockersky něžně. A ty beaty k tomu... ach ty beaty...


Druhá věc je Pace Is the Trick z alba Our Love To Admire.


Krásný víkend!

Žádné komentáře:

Okomentovat