čtvrtek 5. prosince 2013

Komu se nelení, tomu se jeleni....?

Jelen prokazatelně patří mezi přežvýkavce a proto ho teď uvidíte na všech prodejních místech Charity Gums.

Něco vám povím. Je to prosté konstatování.... jsem klikař. Jako vážně a až se tomu divím.

Bylo to tak, že jsem odnesla 18. 11. do obchodu Kuráž objednaný visačky a pohlednice. Koupila jsem si tam kromě diáře taky žvejky, co je měla slečna na stojánku u pokladny. Jenom proto, že na nich byl legrační modrej chameleon.

Doma jsem koukala na obal a říkala jsem si, že by bylo fakt super, kdybych si mohla taky zkusit nějaký motiv, protože nejen, že je to bohulibý projekt, kdy jde část z prodeje na pomoc potřebným, ale i čistě proto, že jsem egoista a připadalo mi to cool. Prodejny jsou po celé republice, říkala jsem si, to by bylo fakt vtipný, vidět nějaký svůj motiv někde na stojánku v kavárně nebo tak.

Už jsem se naučila, že líná huba, holý neštěstí, za to se můžu postavit a pod to podepsat. Tak jsem napsala do Charity Gums, poslala svůj umělecky naprosto bezvýznamný životopis (protože ho chtěli) a bylo to.

To bylo pondělí. V úterý přišel email s poděkováním za zájem a ve středu, přátelé, ve středu mi volal pan Jan, co to má na starosti, že jim chybí na archu jeden motiv, že už to potřebujou dát do tisku, že maj sice asi 350 dalších motivů, ale že on by rád něco vánočního ode mne, protože koukal na Fler a viděl, co dělám. Byla jsem zrovna v Ikea a málem tam padla do mdlob, ale kdyby se tak stalo, tak by se zas tolik nestalo, sedátek a pohovek je tam na omdlení dostatek.

Deadline byl skutečně deadline. Dodání podkladů do pátku. Takže dva dny. Nezalekla jsem se a ve čtvrtek večer všechno poslala.

Nakonec jsme to společně vyladili a teď, zhruba od 10. 12. budou žvejky s jelenem v prodeji na všech místech po celé republice. 1500 jelenů, to je pořádný stádo!

Prodejní místa jsou na mapě vyznačená zde. A kdo má kavárnu, občerstvení nebo jiný kamenný obchod, může si tam taky zařídit prodej těch žvýkaček, což doporučuju, protože pomáhat je potřeba.

Plus spolu s jelenem tam budou i další krásné motivy. Každý stojí za to, pár jsem jich viděla, je to pecka.

Ale aby to nebylo uplně ideální, tak já to vlastně nikde neuvidim. Ale můžete mi poslat fotku, pokud ty žvejky někde potkáte. To by mě fakt potěšilo. Mizíme totiž přesně toho 10. 12. a vracíme se 20. 1. a to už bude mít jelen dávno po říji. 

Tady je vizuál, jak to bude vypadat. Jde o to, že má jelen vánoční náladu a když se vysunou žvýkačky, tak ji budete mít taky, protože na vás jukne plech s perníčky, i když jeden perníček už je snězený. Teda "plech" je bílý, ale černý vypadal blbě, tak jsem to nechala tak.

A takhle jsem připravovala podklady a zkoušela to napasovat na toho chameleona z obchodu.






27 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Je! Mám z toho uplně mega radost :)

      Vymazat
  2. Tak to je skvělé, jsi prostě nejlepší!!! :) Moc gratuluji k takovému úspěchu, jelen s ptáčkem a perníčky je ÚŽASNÝ!!! Už jsem se dívala, kde mají v Ostravě prodejní místa, takže pro ně určitě vyrazím, budou super jako taková roztomilá tečka k dárečkům pod strom :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeee, no tak to je krásný nápad s dárkem! :) Díky!

      Vymazat
  3. juj, to je fantastické.....projekt nepoznám...
    ale ešte musím...vďaka za 4-nohého jeleňa(vyzerá to na moju slabosť)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, když je čtyřnohý, je to hned o něčem jiném :))) Díky!

      Vymazat
  4. Vypadá to úžasně, jsi velká převelká šikulka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iri, díky, jsem spíš klikař :)))

      Vymazat
  5. To je bomba, po žvýkačkách se podívám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se po nich mrkni, motivy jsou moc pěkný!

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Děkuju! Projekt se mi taky moc líbí.

      Vymazat
  7. Úžasný! Až je potkám, tak si koupím a vyfotím ti je:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to moc gratuluju!
    Já mám v plánu nakoupit tyto žvýkačky jako minidárečky na náš každoroční vánoční večírek. A teď zjišťuju, že bude vánoční edice a mezi vzory i tvůj jelen, no paráda. Ještě, že jsem do teď neměla příležitost jít je nakoupit, tak budu moct přihodit i pár jeleních :)

    OdpovědětVymazat
  9. Pááááni. tleskám jak mohu. Moc povedený jelen ... navíc to cukroví. Vtipné, krásné!!! Budu se muset po žvýkačkách poohlédnout a nadělit si je sama sobě.

    OdpovědětVymazat
  10. Jsi prostě úžasná! Gratuluji k úspěchu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Baru, ale jak jsem psala, jsem spíš klikař :)

      Vymazat
  11. tyjo, to je super!! :) skvělej nápad a super, že se někde tvoje práce pomáhá a zároveň může pomoct jiným!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já bych si je koupila, a krabičku snad i schovala na památku :)

      Vymazat
    2. To mám taky v plánu :) schovat si jednu na památku :)

      Vymazat
  12. Bájo, gratuluji. Já jim psal o prázdninách a nikdo nic se neozval, tak jsem se na to vykašlal :D

    OdpovědětVymazat