neděle 1. prosince 2013

Jak dopadlo předvánoční soutěžení

Nadešla ona chvíle. Kdopak úspěšně podlehl soutěžnímu mámení....?

Pavla W.
Mirjanka
Lenka (blog "lanní snění")

G R A T U L A C E !

Ke třem výherkyním poputují vánoční balíčky s praktickou výbavou i malým překvapením. Výherkyním moc gratuluju a to by v tom byl čert, abych po návratu neudělala nějaký vietnamský giveaway... co třeba balíček nadupaný rýžovýma nudlema, rybí omáčkou a snítkou koriandru? Asi ne, co? Ale nebojte, budu se snažit něco zajímavého přitáhnout a pak si o to zasoutěžíme.

Děvčata, píšu vám email.

Krásnou neděli!

Obrazová dokumentace. Vše probíhalo za přísné kontroly státního notáře v podobě domečků z Křišťálové hory. (Jistě už vám dávno došlo, že ji uvidíte asi častěji, než je zdrávo).

Míchalo se, míchalo přímo v Hoře... Domečky přísně hleděly.


Pak jsem vytáhla následující jména...


Krásnou neděli!

12 komentářů:

  1. Gratuluji vítězkám! Ty domečky jsou nekutečný! Krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domečky mají přímo magickou sílu okouzlovat :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. No jo, ty domečky jsou jak z pohádky. :)

      Vymazat
  3. Myyno děkuji moc! :) Mám radost a těším se na dárečky. Naposledy jsem vyhrála v dětství :D Gratuluji i ostatním výherkyním!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám radost, že máš radost! Gratuluju :)

      Vymazat
  4. Juchůůůů, juchůůů....
    Mám radost, obrovskou radost!!
    :o)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holky, vy jste roztomilý... :) Mám radost, že máte radost :)

      Vymazat
  5. Markéto, ještě jednou moc děkuju. Já mám takovou radost, vypsat se to ani nedá :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Losovani mas naprosto stylove. Ty domecky jsou krasne. Vyherkynim gratuluji :)

    OdpovědětVymazat