neděle 8. prosince 2013

Divnosti

Na blogu Černé Moory jsem četla článek na téma jejích divných kosmetických zvyků a protože mě během čtení napadlo mnoho mých osobních podivností, rozhodla jsem se pro článek na téma svých divných zvyků v širší rovině...

Jsem zvědavá, jestli se s něčím ztotožníte, případně přidáte nějakou svojí osobní pikošku.

Zjistila jsem, že asi nejvíc podivností mám spojených s koupelnou.

1. Nesnesu, aby byl někdo v koupelně se mnou, zatím co provádím různé úkony spojené s tímto místem. 

 Ano, asi někoho napadne, že se ochuzuju o romantické koupele ve dvou, případně jiné romantické věci spojené s koupelnou a dvojicí. Vím o tom, ale nemůžu si pomoct. V koupelně prostě potřebuju být sama i na čištění zubů (ale nemám problém mít otevřený dveře, tak snad to není zas tak vážný).

2. Používám tři různé druhy kartáčků a všechny během jednoho čištění zubů postupně vystřídám.

Mám normální kartáček, maličký kulatý "solo" kartáček, který je moc dobrý na zadní stranu zubů a pak ještě mezizubní kartáček. Hádáte správně, moje zuby jsou jak sníh. Ale to bude tím, že je mám bělený.



3. Musím se nakrémovat po sprše.

Prostě musím, přes to vlak nejede. Jinak naprosto jasně slyším a vidím, jak se mi kůže smršťuje a dělají se hluboké vrásky. Normální hysterie.

4. Na podlaze nesmí nic ležet.

Jako myslím třeba nějaký bordel nebo nedej bože vlasy. V naší mikrorodině jsem já, komu padají vlasy, poněvadž M. už má tuhle fázi úspěšně za sebou a hrdinně si hlavu jednou za čas přejede strojkem. Přesto mi vadí můj vlastní vlas na podlaze. Nemám problém se pro něj sehnout a vyhodit ho. Ale s uklízením to zas tak nepřeháním, normálně jednou za čas prostě doma uklidím, ale na tý podlaze musí být čisto pořád. Možná je to tou světlou plovoucí podlahou a bytem na jih, protože když k nám zasvítí slunce, je vidět na tý podlaze uplně všechno.
Na návštěvě s tím problém nemám, klidně mě pozvěte.

5. Můj pracovní kout je svatý.

Můj dílno-ateliér-kancelář se rozkládá v koutě obýváku zhruba na ploše 2 m2. Je ohraničen knihovnou, která tvoří třetí stěnu za mnou a plochou vysokou lampičkou, která tvoří část čtvrté stěny. To jsou hranice, za které když někdo vstoupí a já jsem zrovna ve fázi práce (jakékoliv), začnu mít pocit, že nemůžu dýchat (i přesto, že nedělám nic tajného).

6. Vaření je ztráta času.

Jako jo, já občas i uvařím a troufám si říct, že vařím dobře. I upeču občas. Ale nikdy to nesmí trvat dlouho a postup nesmí být příliš komplikovaný. Často jíme venku nebo si jídlo domů objednáváme (pracujeme s M. oba z domova).

7. Dopoledne nemluvím.

Pokud nemusím, tak zhruba do 11 hodin dopoledne ze mně nevyjde ani slovo. Nevím proč, ale nejde to.




  8. Nesnášim telefonování.

S kýmkoliv, kdykoliv, bez vyjímky. Málokdy někomu volám a snažím se všechny, co maj tendenci mi volat, směrovat na komunikaci psanou, případně osobní. Teď už je to v pohodě, ale tahle fobie byla v bývalé práci, kde jsem pracovala v marketingu jedné velké a úspěšné firmy dost velký problém. S každým zazvoněním telefonu, tedy ve frekvenci asi tak každých patnácti minut, mě naskočila husí kůže a polil mě studený pot.

9. Nikdy bych si nepůjčila cizí hřeben a nikdy bych nenechala v kartáči a hřebenu vlasy.
Prostě s vlasy umístěnými mimo hlavu mám evidentně nějaký problém. Neberte proto, prosím, osobně, když si od vás nebudu chtít půjčit hřeben. Ještě to mám takhle s půjčenýma bačkorkama. Jako cizí bačkory fakt ne, nikdy, radši mi umrznou nohy.

10. Spím se skrčenýma nohama.
Další zvyk, který mě ochuzuje o romantické chvíle s mým mužem. Já se ale musím v posteli skrčit do "vajíčka", jinak neusnu. M. už se docela naučil improvizovat a dokáže mě celkem obstojně obejmout i v této pozici. Věřím ovšem, že to pro něj není nijak pohodlné.



Tak jsem to sepsala do desti bodů, ale bylo bych jich i víc. Myslím, že to prozatím stačí, abych neztratila příliš mnoho čtenářů...

Jak jste na to vy? Máte něco, co na sebe můžete takhle veřejně prozradit?

Pro představu, takhle vypadal můj pracovní kout ve chvíli, kdy jsem psala tenhle post. Půl čtvrté, skoro žádné světlo, takže nic moc, ale pro ilustraci, jak to myslím s tím koutem, to snad bude stačit.





8 komentářů:

  1. Divnosti? Neřekla bych.... Co se týče jedničky, pětky, osmičky a devítky, jsem na tom úplně stejně:-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to zní povzbudivě :), tajně doufám, že se ozve i někdo, kdo taky používá tři kartáčky na zuby, docela by se mi ulevilo :D

      Vymazat
    2. ..v tom případě jsem Tu! :-)))) Já mam také tři základní kartáčky (přesně ty, co píšeš), ale zároveň mám na umyvadle zubní sprchu a ještě několik mezizubních kartáčků a to výměnných i jednorázových. Kromě toho některé nosím s sebou, když jdu pryč na delší dobu, zubní nit mám pak u sebe vždy. Takže asi tak :-)

      Vymazat
    3. Už se cítím mnohem lépe :D Díky, jsi nejspíš ještě větší blázen do čištění zubů než já! :)))

      Vymazat
  2. Tohle mě strašně bavilo:)) Zároveň ale asi zjišťuju, že moc takovýchto podivností nemám. Naprosto stejně to mám ale s telefonováním - ehm, v tom jsme na sebe docela káply, co?:)) Naše mailová korespondence, když se ztratím v jiný kavárně třeba.) A taky s tou prací. Ale moudřejší a zkušenější mi říkali, že se časem naučili v pohodě psát i v plném domě lidí, tak na tom pracuju:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iri, obávám se, že tohle trochu souvisí s věkem, protože čím jsem starší, tím méně jsem přizpůsobivá. Asi se Tě zeptám třeba za 7 let, jak natom jsi a jsem zvědavá, co mi povíš :))).
      A díky, že Tě to bavilo, to je kompliment.
      A taky, držím Ti palce! :)

      Vymazat
  3. s koupelnou to mám podobně :-) a se třema dětma je to sakra těžký :-D no a divnosti nejsi sama, já jich mám kupu, vypíchla bych, že když jsem u někoho na návštěvě a jdu na wc, tak si musím odmotat a odhodit kousek (cca tři útržky) toaletního papíru a použít až ten dle mého "čerstvý" :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak teď jsem se fakt zasmála, to s tim toaleťákem naprosto chápu :))). Já jsem z mnoha dětí a vím, že jsme byly pořád všude, takže bylo pro máti asi taky sakra těžký být chvíli sama.
    Hezký Štědrý den přeju :)

    OdpovědětVymazat