čtvrtek 28. listopadu 2013

Svatební přání

 Soutěžení pokračuje až do konce listopadu... tady.

***********************************************

Dostala jsem poptávku na svatební přání. Od jedné čtenářky blogu. Potěšilo mě, že se na mne obrátila, protože chtěla něco originálního. Tak jsme se do toho daly (společně jsme to konzultovaly poštou na Fleru). Nejdřív vznikla skica, která mě napadla skoro hned.

A protože si pár z vás v komentářích k soutěži řeklo, že by mi rády viděly (samé dámy to byly) taky trochu pod pokličku, tak jsem to ukládala krok za krokem, abych vám pak mohla demonstrovat celý tvůrčí proces.

Skica byla raz dva. Však je to taky vidět, žeano.


Pak jsem se rozhodla, že to budu dělat ve vektorech, tedy v Illustratoru (což se později ukázalo jako nevhodné řešení). Jak to nakonec celé dopadlo uvidíte příště.

Práce v Illustratoru spočívá především v tvarování přímek, respektive tvarů. Nejčastěji tvaruju z koleček a ze čtverců/obdélníků.

Takhle vypadá první fáze.


Pak se to vybarvuje a stínuje. Abych měla jasnou představu, často si beru na pomoc fotku, kterou nakonec zase z obrázku smažu.




 Finální obrázek byl hotový asi za 4 hodiny.


Pak už jen doladit detaily, vytisknout a dát svému dílku 3D rozměr.


A to je celé, přátelé! Tádydádydá! Hezký čtvrtek!

8 komentářů:

  1. Jee to je pecka Myyno, krásné a originální :)) ♥
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký, taky budu muset zanedlouho něco takovýho vymyslet...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo? Jdeš na svatbu? Tak přeju příjemný tvoření a ať múza nespí :)

      Vymazat
  3. Škoda, že potřetí už se vdávat nebudu :-) Jinak bych chtěla svatební oznámení jen od Tebe!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak, chtělo by se říct: "To je opravdu škoda!", ale neznělo by to uplně hezky :))): Ale děkuju!

      Vymazat