středa 20. listopadu 2013

Studio Dechem - Glass Mountain

Kdybych byla fashion blogerka, s největší pravděpodobností bych se tady naparovala nějakým supr kabátem, který jsem si původně chtěla za tyhle peníze koupit. Ale nejsem. Naštěstí, pro vás všechny.

Jako uhranutá jsem se cítila na letošním Desingnbloku, když jsem poprvé viděla Křišťálové městečko od Míši Tomiškové a Jakuba Janďourka, kteří společně tvoří pod něžným jménem Studio Dechem. Mají i další projekty, Míša například dlouho tvořila čokoládu v projektu Rozbíjím se, dále pracují na projektu Vyrobeno Lesem (z téhle kolekce mám políčeno na svítidlo Pan Plamínek)... Prostě tvořivá, kreativní a nadaná dvojice výtvarníků.

K tomu kabátu... já původně hrozně chtěla vlněný kabát. Ne, že bych jich neměla dost, to jako mám. Ale uplně vlněný, to teda ne-e. Záměrem bylo mít kabát z co nejhřejivějšího materiálu, abych se pod něj nemusela navlíkat a vypadat jak Michelin. A dopadlo to takhle.

Tahle krása mě sice nezahřeje na těle, ale rozhodně mě zahřeje na duši. Všechna ta optická nádhera a lámání světla a křehkost. A tak. Tohle není Křišťálové městečko, tohle je Glass Mountain, menší verze Města. Domečky jsem si u Míši v ateliéru sama vybrala a poskládala. A moc hezky jsme si u toho popovídaly.

Omluvte to světlo. Prostě není.









P.S. Momentálně je Studio Dechem nominováno na ceny Czech Grand Desing 2013.




18 komentářů:

  1. Já bych to město strašně, ale strašně MOC chtěla!!! Jak si ho můžu koupit??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, kontaktuj Studio přes email, který najdeš na stránce Studia Dechem, odkaz je v článku. Taky jsme si s nima psala, celé to trvalo asi 3 týdny nebo měsíc.

      Vymazat
  2. čert ber kabát....ja by som tiež volila tú nádhernú krehkú krásu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Časem bude i kabát, ale tohle mělo přednost :)

      Vymazat
  3. Už jsem psala na FB, že toto bych chtěla a moc. Hned, jak jsem viděla tvé fotky z Desingbloku, tak jsem vše vypátrala (našla je i na FB, tak i tam už mají "like" :-)), ale zatím se mohu jen kochat. Možná si jen vytisknu obrázek. :-) Dá se u toho pracovat? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odhadla jsi to perfektně, pracovat se u toho nedá :))). Pořád to přeskupuju a pozoruju a fotím. A mám tendence na to šišlat, jak je to rozkošný :D

      Vymazat
    2. Marki, se nedivím. Jsem tady znovu, jen na skok. Pokochat se. :-) Já jsem si zrovna dnes dala jeden milník. Docela náročný a říkala jsem si, že by za jeho splnění měla přijít odměna a takové městečko by nebylo špatné. Tedy splnění toho milníku by byla pro mě odměna sama o sobě. :-)

      Vymazat
    3. V tom případku, držím palce. Já potřebuju cíle, bez řádu a nějakých cílů, byť malých, bych asi nemohla fungovat. Mám to v sobě, nemůžu bez toho být a o to víc mám radost, když si můžu něco odškrtnout jako splněné. A rozhodně si za to dárek zasloužíš! Jsem o tom přesvědčená! :)

      Vymazat
  4. Tohle je přesně ten dárek, který bych vybrala na Vánoce mámě - stejný jako ona, křehký, přesto pevný, nádherný !

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je opravdu něco úžasného ... čistá krása ...proti tomuhle kabáty absolutně nemají šanci :)

    OdpovědětVymazat
  6. Marki, je to nádhera! Už jsi ho někdy tady ukazovala, že jo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, tu největší verzi jsem fotila na Designbloku :) 17 ks domečků :)

      Vymazat
  7. Ach ach, se těším, až k vám pudu na návštěvu:) Nádherně to vypadá a žádný kabát se takové kráse jen tak nevyrovná.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, nějakej mejdan u nás doma bychom udělat měli. A nebo se u nás stavit na kávičku či čaj, až půjdete s Domi do ZOO :)

      Vymazat
  8. Myyno, umíš se uměnit náramně! Pokud bys tedy neměla v čem vyjít do těch 4 stupňů venku, asi by ti nic jiného nezbylo, ale pokud ses měla rozhodout mezi kabátem a trvalou designovou hodnotou, naprosto chápu, že to dopadlo takhle! Ach jo a máš pravdu - světlo není! Ale my si rozsvítíme .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak, prostě to mělo přednost :))).
      Já pořád svítím a furt je to málo. Slunce, kde jsi??? :)

      Vymazat