pátek 1. listopadu 2013

Půlnoční můra - leptací technika "měkký kryt"

Číňani věří, že lidé se po smrti mění v můry. Moje kamarádka, která je původem z Hong Kongu se můr až panicky bojí. Já mám noční motýly ráda. Čím větší, tím lepší, protože je pak krásně vidět mistrovské zdobení jejich křídel. Je mnohem dokonalejší než u motýlů. A ta jejich chlupatá tělíčka! Jsou jak maličcí medvídci. Nebojím se jich, obdivuju je.

Měkký kryt je další leptací technika, kterou jsem zkoušela v grafické dílně, kam docházím každé úterý. Kresbu můry jsem zkombinovala s otisky vlastních prstů a látky s hrubou texturou, aby vznikl dojem oprýskané zdi.


6 komentářů:

  1. S můrami to máme stejně, taky mě fascinují sami o sobě a taky jejich malba na křídlech /co říkáš třeba na tuhle: http://web.stagram.com/p/509060891942189408_302484221/. Měkký ryt se ti moc povedl! Hezký víkend .)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsi tak pracovitá! Chvíli jsem u Tebe nebyla a tolik novinek. I když můry nemám ráda, tahle je povedená, určitě i díky technice, kterou jsi po svém použila. Víc se mi líbí akvatinta s domečky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych si měla vybrat, taky bych volila raději domečky. Ale jinak i můra se mi líbí, docela se povedl ten její chlupatý efekt :)

      Vymazat