pondělí 11. listopadu 2013

Předvánoční soutěžní mámení

A je tu po třech měsících zase soutěž! Berte to ode mne jako předběžného Ježíška. Svoje čtenáře mám ráda, vážím si, že svůj drahocenný čas tráví, byť jen na chvíli, na mém blogu a tak chci třem z vás věnovat předvánoční dárek pro vánoční pohodu.

Ve hře je praktická sada. Sice je jenom listopad, všechno to šílení začne až v prosinci, ale víte, že já tu nebudu, neboť v tu dobu na vás budu myslet někde uprostřed neznáma s miskou rýží v jedné ruce a foťákem v druhé.

Každý balíček obsahuje následující záležitosti:

5x pohlednice s vánoční tématikou
16x visačka na dárky s motivy ve skandinávském stylu
1x vánoční placka na kabátek
1x placka s Malým princem, kterou věnoval ateliér dobrunda
1x A4 obrázek by myyna s vánoční tématikou podle vlastního výběru
1x tajné překvapení (muhehe)

Úkol je následující... upište se ďáblu a dejte like stránce by myyna na facebooku (nepovinné) a písněte mi do komentářů, jak se vám blog Kaleidoskop líbí a jestli vám tu něco chybí či přebývá, či jakýkoliv jiný postřeh (povinné).

Konec soutěže je 30. listopadu, kdy vylosuju ze svého kouzelného hrníčku tři vítězná jména.

Těším se na vaše komentáře!


Malá ochutnávka aneb lákadlo... A protože to bude jakože Ježíšek, přesný obsah balíčku bude tajný! (Až na ten obrázek dle vlastního výběru.)














41 komentářů:

  1. Ahoj jak vidim hlasim se jako prvni do souteze a super vanocni balicek! Uz ani nevim jak jsem se k Tvemu blogu proklikala. Co se mi tady libi? Skvele napady a krasny obrazky. Libi se mi, ze zkousis nove techniky. A ty vanocni placky na pripnuti jsou uplne super! Zdravim ze Slovenska :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko vítej! :) Děkuju a držim palce v soutěži! :)

      Vymazat
  2. A mně se líbí Myyna.... :D protože na jedné fotce vypadá jako mladá holka a na druhé jako tajuplná dospělá žena.... a na blogu se mi hlavně líbí že je jiný, ne obyčejná šablona... to je to, co já neumím a taky tiše závidím... :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alex, děkuju! :) Já Ti zase závidím to nepřeberné množství washi pásek :D

      Vymazat
  3. Moje nejmilejší, to, že Tvůj blog považuji za jeden z NEJ svědčí to, že mě tu můžeš vidět každý den stejně jako na Tvém facebookovém profilu. Co víc dodat, než pokračuj v tom dál :-) A moc ráda se nechám zlákat na Tvoji soutěž. Placky, stejně jako vše ostatní, vypadá skvostně! Tudíž budu doufat, že se na mě štěstí usměje a když ne, ráda nakoupím na Fleru :-) Díky za soutěž a o víkendu doufám konečně vyrazím na tu výstavu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baruško, Ty jsi zlatá. Já si toho převelice vážím, že Ty a ostatní trávíte čas tady nebo na fb. Tak držím palce v soutěžení a dneska budu dělat v ateliéru ty akvatinty do trojice k domečkům! :)

      Vymazat
  4. Ahoj! Na tvoj blog som sa nejako preklikala vdaka tvojim uzasnym obrazkom ktore som musela mat! A aj mam :-) Takze teraz som pravidelny citatel ktory poctivo prelistoval vsetky posty az do uplneho zaciatku :-) FB sledujem :-) Adika svit1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Adiko! Fakt jsi to prohlédla od začátku? :) To teda klobouk dolů! A děkuju! :)

      Vymazat
  5. Ahoj, na Tvůj blog jsem narazila před časem díky Báře z photog... a jsem moc ráda, moc ráda nakukuju, obrázky máš krásné, na Tvém blogu netřeba nic měnit!!!
    Iveta, medif@email.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vítám Tě, Iveto! :) Jo, díky, Barušce mám asi víc nových čtenářů, tuším, že mi tím svým odkazem dost pomohla. Jsem ráda, že se Ti tu líbí a doufám, že i nadále bude :)

      Vymazat
  6. Ahojky! Chodívám k Tobě nakukovat skoro od samého počátku. Mám ráda Tvé obrázky a vášeň, s jakou je tvoříš a ladíš k dokonalosti. A třeba se na mě usměje štěstí... (ty placky s Malým princem jsou geniální!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie, já vím, že jsi "držák" a chodíš sem už dlouho. Děkuju! Tak držím palce! :)
      Malý princ je celý geniální :)))

      Vymazat
  7. Ahoj,

    na tenhle blog jsem začala chodit docela nedávno, dostala jsem se sem přes tvé kreslené písničky, které si na svém blogu prohlížel Autíček Jeníček (zaujaly mimochodem i našeho Bartoloměje). Na tvém blogu se mi otevřel nový svět, který mě baví - design, výtvarné techniky atd. Přidala jsem si přes tebe i další lidi podobného ražení. Takže za sebe - díky:-)
    Hanka (http://kubikova.blog.denik.cz/ + http://bartolomej.mujblog.info/)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, vítám Tě! To je moc prima, že jsem Ti takhle rozšířila obzory, z toho mám opravdu radost! Díky :)

      Vymazat
  8. Tak já neodolám a taky si zasoutěžím! Sleduju a čtu a rovněž děkuju za návštěvy. A co se mi tu líbí? Tvořivá autorka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Tě, Renato! Děkuju za kompliment a za návštěvu a držím palce v soutěžení :)

      Vymazat
  9. Už ani nevím, kdy jsem sem zavítala poprvé... Tvůj blog mě baví, inspiruje...Neotřelé nápady, příjemné počteníčko. Milo z toho na mě kouká...
    Krásné dny :)

    OdpovědětVymazat
  10. Pavlo, to je moc milé, pokud někoho inspiruju, je to čest :) Díky a měj se báječně!

    OdpovědětVymazat
  11. I já se přidávám, nakukuju pravidelně. Neměnila bych též nic, jsi kreativní a svá. Vůbec si nic nedělej z těch krajkářských trhů, tam prostě naše krevní skupina moc nezavítá. Já Ti fandím a myslím, že je nás tu víc;-).
    Klára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kláro, Krajkářky už přebolely a já se přihlásila na další trh :))). Dneska. Ovšem, s uplně jinou cílovou skupinou, takže opět doufám a jsem plná optimismu :). Díky a měj se krásně :)

      Vymazat
  12. Myyno, libi se mi hlavne a zejmena vas smysl pro humor:) Jen tak dal!
    monika.kubesova(@)jcsoft.cz

    OdpovědětVymazat
  13. ..A mně se nejvíc líbí: fotografie (já to chci taky umět..třeba "hloubka ostrosti" mně baví hodně :-) )..dále samozřejmě texty - stylistika by myyna :-) ..a pak taky témata, kterým se, Markét, věnuješ :-) ..a je tady tak hezky čisto a uklizeno :-) ..a je to tu inspirativní a osobité :-) Zdravím Tě! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jano! :) No to víš, já prostě musím mít uklizeno všude, i na blogu :))) Hloubka ostrosti mě taky horzně ba a vůbec kolem fotky vlastně všechno. První foťák jsem dostala někdy v osmi a od té doby, furt cvakám :) Díky!

      Vymazat
  14. Mně se líbí vše (fotky, psaní, kresby, humor). Jen v poslední době více koukám než píšu, nějak se mi toho dostalo nad hlavu, tak mám pocit, že vyťukat písmenka by mě už zabilo. :-) A tak když už píšu, tak to vezmu snad vše. Moc mě mrzelo to s tím trhem, ale ne všichni jsou dorostlí, jak já říkám. Líbí se mi dopisy Ježíškovi, taky bych mu napsala, aby mé dítě používalo ruce a já mu mohla takové krásné dopisní papíry Ježíškovi koupit. :-) Poslední kresba mi připomíná tebe, jen podle fotky. :-) A už se zároveň těším, až budeš z cest zpátky a já budu virtuálně cestovat. :-) Nový vzhled je taky moc pěkný. Líbilo se mi i předtím. Nemám až tak výtvarné schopnosti, tak ráda sem k tobě chodím a nasávám. :-) Jo, a taky jsi mě inspirovala samolepkami Malého prince, takže jsem tam v eshopu nakoupila ještě pár drobností pro neteře k vánocům. A teď už jsem se snad svůj psací limit vyčerpala snad na měsíc. :-) Krásný den a děkuji za soutěž. Jsou to krásné věci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A toho já si považuju velmi, žes vyčerpala psací limit zrovna takhle pěkně na soutěž :) To je dobře, děkuju!
      A že je mi ta hlava podobná? Ó kéž bych měla takový krásný nos a plná ústa! :))) Bohužel, to nejsem já :(
      Děkuju a měj se krásně! :)

      Vymazat
  15. Na tvůj blog jsem narazila teprve nedávno. Líbí se mi. Mám ráda když je blog trošku mix, sem tam hudba, film, výlet. Taky něco pro děti, když jedno doma mám :). Co mě ještě zajímá, tak technika, jak třeba dílo vzniklo, čím je nakreslené, tisk a tak. Sama všechno nevím, takže když pak nějaký tip objevím, jsem ráda. Třeba pro tu fixu do Zl. lodi si někdy chci zaběhnout :D Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, vítám Tě! To je moc prima, že jsi sem zavítala a už zůstala, toho si považuju, poněvadž českých blogů je asi milión :). Postupy sem tam dávám, třeba u těch klasických grafických technik a i tipy na nákupy se snažím dát. Většinou jednou za měsíc to shrnu a dám to do jednoho postu, případně průběžně informuju na facebooku. Tak ať se Ti blog i nadále líbí!

      Vymazat
  16. Tak já se taky musím přidat, i když jsem nic nenechala náhodě a aspoň pohledy už si koupila :)
    Narazila jsem na tebe poměrně nedávno, ale za to mě tvůj blog zaujal hned od prvního nahlédnutí. Moc se mi líbí být v první řadě, když tvé obrázky poprvé nesměle vstoupí do světa, být u toho a případně jim aspoň v duchu popřát hodně štěstí do života (většinou moc nekomentuju "nahlas", ale okomentuju je vždycky :) ). Moc obdivuju záběr technik a tvé stálé zkoušení nového. A jediné, co bych sem možná přidala, protože jsem zvědavá až hrůza, je trochu nahlédnutí pod pokličku i toho, jak tvé obrázky vznikají.
    Každopádně tvůj blog mě vážně moc baví a nadšeně sleduju každý den nový příspěvěk :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahooooj :)! Díky, že se zúčasňuješ soutěže, to je moc prima.
      Já se teda pokusím nějak víc odhalit fáze kreslení, pokud to bude možné. Teď mám ještě předpřipraveno pár postů, kde jsou hotové obrázky, ale až budu dělat další, budu na to myslet :). Díky za podnět!

      Vymazat
  17. Tvé fb stránce jsem se upsala už před nějakou dobou. Těžko říct, co mi na tvém blogu chybí, protože blog je tvořen člověkem, a ten si ho dělá podle sebe, takže nad tím, co mi tu chybí, moc nepřemýšlím. Ale můžu ti říct, co se mi tu nejvíc líbí - chodím se sem těšit pěknou grafikou, závidět tvému talentu, a inspirovat se. A teď momentálně se moc těším na zápisky z cest! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Georgie, ty jsi věrná čtenářka, to já vím a vážím si toho! Blog je sice dle mých možností a představ, ale nápadům od čtenářů já se nebráním, protože "víc hlav víc ví" :). Měj se krásně a díky!

      Vymazat
  18. Už párkrát jsem na tebe narazila u Iri Novak nebo u Báry na photographyasmyhobby. A až teď jsem se stala pravidelnou čtenářkou :-) Líbí se mi především vtipnost článků (rozuměj dobré spisovatelské střevo) a samozřejmě si už delší dobu brousím zuby na nějakou grafiku :-). Jelikož si zařizujeme byt tk to asi nebude dlouho trvat. Přeji hezké cestování. PS: jela bych hned.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vítám tě Martino, mám radost, žes ke mně našla cestu a stala se čtenářkou :). A děkuji za kompliment, ráda pro tebe nějakou grafiku zhotovím, pokud si nevybereš ze stávající nabídky :).
      Tu dovolenou už vyloženě potřebuji, i kdybych měla jet jenom do Tater :). Ledva sednu k počítači, už mě bolí hlava a oči. Mám prostě dost, i když svojí práci nade všecko miluju :).

      Vymazat
  19. Patram v pameti, odky uz vas znam....vim, ze se mi libily nejprve vase vtipne komenty na blozich cizich...tak jsem jednou klikla a uz to bylo...doma se kocham krasnym obrazem od vas...drinking wine..moc se mi libi ta cistota a jednoduchost ( v dobrem slova smyslu) a take vtip. Tak budu doufat, ze se na me stesti usmeje B-)
    mirka.matuskova@email.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirko, to je skvělé, že se vám Vínko líbí, spolu s druhým vínovým plakátem jsou to bestsellery a už dávno předběhly z počátku dost oblíbenou Sovu. Je to zajímavé, nikdy bych neřekla, že to tolik lidí nadchne. Mám z toho radost! A děkuju za účast v soutěži a budu držet palce :)!

      Vymazat
  20. Milá Myyno, tak i já pokouším Štěstěnu :) Na Tvůj blog jsem narazila díky Rose Mitnik a Olívce, kde jsem si všimla Tvých komentářů ... Teď si tu chodím počíst a pokochat se pravidelně a moc ráda :) Baví mě Tvá kreativita, talent, nadšení, smysl pro humor, tipy na různé akce a krásné věci ... Jsem bohužel člověk s nulovým výtvarným nadáním, který zvládne tak maximálně domeček jedním tahem a na jakékoliv zvířátko, co namaluju, se moje Eliška tváří ,eufemisticky řečeno, zvláštně s takovým tím němým podtextem: To jako, maminko, myslíš vážně? :)) A proto fakt obdivuju všechno, co děláš, a moc držím pěsti, ať se Ti daří :) A přeji spoustu báječných zážitků při Tvé nadcházející cestě ... Krásný víkend Jana (jvasutova@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano, vítám Tě a děkuju! Krásný komentář! Kdysi mi moje maka řekla, že nemám smysl pro humor. Nevím, jestli by to teď zopakovala, ale hluboce se mě to dotklo a už to ve mně zůstalo, takže jsem ráda, když si přečtu, že vás baví, že ho mám :). To je hrozně prima!

      Vymazat
  21. Mám ráda Tebe a taky Tvůj blog. Moc obdivuju Tvůj talent a fantazii a um a díky blogu můžu být u zdroje a vidět, jak Tvé umění vzniká. To mě baví nejvíc! Tak Ti za to moc moc děkuju a taky za všechno krásné co od Tebe mám! Na fcb Tě lajkuju už dávno ;-).

    Můj mail: modedeboulangerie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olívko, i já Tě mám ráda a děkuju za krásný komentář! <3

      Vymazat