středa 6. listopadu 2013

Omalovánky

Vaše děti už neví roupama co by, vaše počmárané zdi by mohly vyprávět, je vám líto nevyužitých pastelek pečlivě seřazených podle barev duhy? Nezoufejte! Mám tu omalovánky...

No, vidíte, už mi hrabe, ale nevadí, je to zábavné. Teda alespoň prozatím. Kdo sleduje facebookovou stránku by myyna ví, že jsme rozjeli (ano, i jeden muž tam byl, sice omylem, ale jak víte, co peklo schvátí, už nikdy nenavrátí!) debatu na téma omalovánky. Něco mě totiž osvítilo v neděli večer a já vymyslela, že budu dělat omalovánky, a aby těch taškařic nebylo málo, rovnou i s říkankami.

Tady to máte, tak to je. Říkanky jsem psala už jako malá. Třeba na oslavu tanků a vojáků a rudé hvězdy. Nikdo mi totiž neřekl, že jsou to hajzlové. Bezelstně jsem vymýšlela veršovánky na téma továren a dělnické třídy. Takové já byla hodné komunistické dítě! A pak ten šok v listopadu! Nevídané... V tichosti jsem přešla ke Skautům a dělala jako by nic.

Omalovánky jsou vánoční, abych byla tématická, říkanky taky a co nevidět se pustím i do normálních celoročních témat. Traktory, princezny, vláčky, zvířátka... však to znáte.

Momentálně jsou u mě v prodeji na Fleru omalovánky s pěti různými motivy a říkankami na formátu A4. Papír je obyč. Tím pádem je to levné, poněvadž se to kopíruje na kopírce pořád do zblbnutí. Jsem zvědavá, jestli se to chytne. Byla bych moc ráda (a o penězích to není, hi hi).

Pozadí je samosebou čistě bílé, tahle šeď je zas výmysl mého blogu... 

P.S. Děkuji Domi za geniální nápad s lízátky!




6 komentářů:

  1. to je fantastické....a jeleň už nemá chybu :)
    aká škoda, že nemám malé deti....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, všichni jeleni už jsou opravení :D Též děti nemám, ale i tak doufám, že se to mezi děcka dostane :)

      Vymazat
  2. Naprosto fantastické. My děkujem:)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Já Ti jedny pošlu, jestli chceš :D

      Vymazat