neděle 17. listopadu 2013

Nový Kaleidoskop

Dala jsem blogu nový kabát. Už mě ty barvičky lezly krapet na nervičky, tak jsem ho trochu barevně zminimalizovala, ale zas ne tak moc. Trošičku jsem to poladila do Asie, bude to teď nějaký čas aktuální, já tím žiju už od září a ještě nějakou dobu budu.

Zároveň jsem po straně přidala rubriku o tom, co teď čtu a to za jediným účelem. Abych zase začala víc číst. Poslední dva roky mi trvalo nekonečně dlouho přečíst knihu, v tramvaji jsem radši pořád čučela z okna a přemýšlela, teď v zimě nebude čučet na co, Praha je šedivá, takže kniha bude lepší rozptýlení. A taky tím spojím příjemné s užitečným a třeba někoho budu inspirovat. Co se týče výběru knížek, moc nové knihy nekupuju, trošku jsem se zasekla ve starší literatuře, která mě plně uspokojuje. Vyložené oblíbené žánry asi nemám. Ačkoliv normálně sci-fi nečtu, tak jeden z mých nejoblíbenějších autorů je Ray Bradbury, který sice do sci-fi patří, ale jeho jazyk je neskutečně poetický a krásný, až pohádkový. Proto ho mám ráda. V těsném závěsu je Umberto Eco, Exupéry a Dostojevskij. A taky všichni ti divní japonští autoři, co se všichni jmenujou Murakami nebo tak nějak. Ty mám taky moc ráda.

Písněte mi, jak se vám nový blog líbí nebo nelíbí. Je to důležité pro pohodu při čtení. Nesympatické blogy číst prostě nemůžu, neb mě rozčiluje jejich nevkusné uspořádání, barvy, atd. Uvítali byste tu ještě něco nového, nebaví vás barvy, rozptyluje vás něco? Klidně mi to napište, ptám se, protože mě to fakt zajímá.

Krásnou neděli! A slavte! Zapomínat bychom neměli.

22 komentářů:

  1. Mě se to líbí i s tím pozadím a dokonce moc! Taky mám problém, že blogy, které mě nevyhovují uspořádáním, barvami apod. nemůžu zkrátka číst, i kdybych chtěla. A koukám, že když jsem v komentáři, pozadí je čistě bílý!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ptáci jsou pryč a bez ptáků asi ještě lepší :-)

      Vymazat
    2. Asi jo :). Zatím co jsi psala komentář, jsem to smazala :) Už to šlo. Myslím, že to nechám takhle.

      Vymazat
    3. Je to krásný, čistý. Doufám, že až odletíš, budeš i z cest psát!

      Vymazat
    4. Baruš, moc ráda bych psala z cest stejně jako z Kostariky, kde byl internet opravdu všude. Ve Vietnamu údajně také je, jenom to tam tamní komunistický aparát občas cvičně vypne, aby si obytelé moc nezvykali. No, uvidíme...
      Na nový vzhled blogu si pomalu začínám zvykat :D

      Vymazat
  2. Mně se to líbí, ale líbilo se mi i to předtím.) Ale nová profilovka se mi líbí o dost víc:) A tip co čteš je určitě fajn. Ráda se inspiruju - a taky teď lovím ve starších literárních vodách, vlastně ani nevím, co nového extra skvělého vychází ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iri, díky moc za reakci. Já si teď budu muset chvíli zvykat, čučela jsem na to denně a teď mi to přijde takový divný :))), ale už to chtělo něco jinýho. Připadá mi to teď krapet dospělejší a to včetně tý profilovky :)

      Vymazat
  3. Marki, je to hezké, moc, ale za Tebou chodím z jiných důvodů než jsou blogové barvičky. S Bradburrym jsi mne potěšila, je to můj miláček, doporučuji Marťnskou kroniku a Zen a umění psát.
    Vzpomínám - ovšem otázka je, je-li na co ...nicméně ráda si v těchti případech nasazuju růžové brejle
    http://zivot.azet.sk/clanok/15277/17-november-bol-najlepsi-obchod-komunistov-ako-to-bolo-naozaj.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťanská kronika je nejvíc! A četla jsi Hřbitov šílenců? Svělý!
      Já jsem za listopadovou revoluci ráda už z toho důvodu, že se něco změnilo a že jsme měli prezidenta, za kterého jsem se nemusela stydět. Všechna ta fakta okolo jsou možná pravda, ale já to beru s rezervou :)

      Vymazat
    2. No to si piš, mám přečteno. Teď ujíždím na Kingovi.
      Revoluce je bez diskuze to nej, co se nám za posledních 100 let stalo, ale tak nějak jsem doufala, že nám ty ideály vydrží déle.

      Vymazat
  4. Líbí!! Nejvíc! Jsi moc šikovná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, že líbí :) A šikovná, jo? Tak jóóó :)

      Vymazat
  5. me to ciste bily pozadi jen s cernym textem trochu boli do oci, ale to muze byt i tim, ze do pocitace cucim uz nejakou dobu.. a s tvyma ilustracema to zase bude jiny, takze za me dobry ;) Market

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak uvidíme. Mně už dneska bolí oči ze všeho, nemůžu být objektivní :), ale zítra se na to pokusim zasoustředit :)

      Vymazat
  6. U tebe se mi líbí a nikdy mě nic neruší. Potřebovala bych tě jako poradce, ale stejně nemám čas na nějaký změny a úpravy, tak se budu kochat u tebe. A prosímtě zavři oko, až půjdeš ke mně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U Tebe nemám výtek k ničemu, jen to oranžové pozadí mě trochu ruší, ale jinak, máš to fajn. Rozhodně mě nic nenutí utíkat :)

      Vymazat
  7. Jéé, moc pěkné Markét :)) Líbí se mi to ladění do Asie i bílé pozadí. Já jsem se včera a dneska taky trochu vrhla na proměnu mého bločku :)
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamilko, díky! Hned jsem k tobě jukla a super, nový vzhled je moc pěkný :)

      Vymazat
  8. mně se to moc líbí! nadpis je krásný, a blog přehledný. Jen je škoda, že jsi zrušila ty hezky napsané rubriky na straně, kde jsi měla Kostariku a tak... to se mi líbilo, a vlastně tam jsem zahlídla tu Kostariku a začala číst tvůj blog :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Georgie, děkuju! Ale štítky zůstaly a Kostarika tam je! :) Je to hned pod profilovkou, tak snad to lidi nepřehlédnou :). Protože už brzy tam bude Vietnam.

      Vymazat