čtvrtek 7. listopadu 2013

Nákupy za říjen

Co jsem si pořídila v říjnu nového? Téměř všechno je zase z Fleru, plus jedny šaty mojí oblíbené značky, která někoumu připadá velmi konzervativní, já ji ovšem miluju a to konzervativní nejsem ani trochu. Jejich věci mají příjemné střihy, kvalitní zpracování, hezké detaily a dobře se nosí. Značka je to celkem drahá, ale každé tři měsíce mají slevy až 50 % a to je přesně období, kdy tam nakupuju. Někdy to dokonce stáhnou až na 70 %.

Tak popořadě...

Těmhle nálepkám s tématikou Malého prince jsem nemohla odolat. Prodávají je Washi pásky na Fleru tady.


A rovnou jsem k tomu přihodila izolepu s figurkami těžce pracujících lidí u počítače a různě v kanceláři a taky sedících před velkou televizí. Já se v tom totiž poznávám (až na tu televizi)!


Tlapička v neonové barvě na řetízku od prodejkyně hurhut mě pobavila. Není drahá, hezky zvýrazní outfit a rozzáří šedivý den.


A k tomu pěkně pasuje tenhle háčkovaný malinově růžový nákrčník od Kaby. To aby bledule jako já v zimě tolik neděsily.


Tenhle kožený náramek je fajnšmekrovský. Docela drahý, ale nadělá parády! Strašně se mi líbí. A prodejkyně inagro mi jej upravila na míru.
Docela jsem se zděsila té bílé barvy mojí kůže, která na fotce teda extra vynikla. Na živo to tak děsivě nevypadá...


A toto jsi ty šaty. V aktuální fialové, kterou nijak moc nemusím, ale sem tam se mi i na něčem líbí. První fotka není nic moc, šaty jsou na ramínku takové svěšené, ale na focení na sobě jsem neměla čas. Tak jsem aspoň vyblejskla i detaily, které mě na značce Jackpot tak baví. Zajímavě řešený dekolt a kovovou kytičku z pásku. Jinak šaty jsou viskózové a hodně příjemné.




A čím jste si udělali v poslední době radost vy?

12 komentářů:

  1. Já jsem si včera koupila taky šaty, ale než se mi nějaké zalíbily tak mě nohy pěkně bolely:-) Kdysi jsem do Jackpotu taky chodila, mám od nich myslím nějaké lněné šaty. Ale dlouho jsem tam nebyla. Nákupy jsou parádní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už si moc oblečení v obchodech nekupuju, mám toho příliš, ale jacpotu nedokážu odolat :) Teď jedu hromadně ve špercích na Fleru, v porcelánu a ve skle :)))

      Vymazat
  2. Krásné úlovky. Barva pokožky mě pobavila, protože od moře mám barvu jako ostatní před. TAky jsem bledule, a proto nosím u krku vždy něco výraznějšího, nejlépe do červena, aby mi to dodalo barvu. :-)
    Já moc nenakupuji, ale v poslední době (po letech) jsem si udělala radost tvými plakáty a akrylovými boxy značky Muji. Jsou dražší, ale perfektně zapadly a zorganizovaly brýle a hodinky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V lednu přijedu snědá a během čtrnácti dní to bude pryč, holt jsme jak sněhurky. Alespoň budeme dlouho vypadat mladě, rozumíš :)))
      A to, že sis udělala po dlouhé době radost právě mými obrázky je strašně milé <3. Z Muji mám trička a miluju je, je to hrozně prima značka.

      Vymazat
  3. I love the colour of the neon pink knit - so fab! /Niki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yes, kinda positive color for these autumn days :)

      Vymazat
  4. Krásné věci, všechny :) Ten Malý princ je boží ♥♥
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Malý princ je super, sice mi k ničemu moc není, ale aspoň ho lepím zákazníkům na balíčky :)))

      Vymazat
  5. ten náramek je nádhernej!! takový se mi líbí! :) a šaty mi konzervativní nepřijdou :) jak píšeš, důležitý je materiál, a pak taky co si k tomu člověk vezme - to může pak vypadat i konzervativně, i ulítle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náramek jsem měla dlouho uložený ve wish listu a vyplatilo se si ho koupit, je opravdu krásně udělaný.
      A ty šaty jsou hodně univerzální, klidně si k nim vezmu kalhoty nebo legíny nebo jen s punčochama, prostě cokoliv. To se dá :)

      Vymazat
  6. Radosti jsou třeba! Já si dneska koupila knížku Šťastná kniha. Minulý týden halenu a kalhoty a v úterý kávovou soupravu :-) Jsem hrozná, že? Jo a ještě si udělám radost pohlednicemi od tebe :-) Šaty jsi vybrala moc pěkně, Jackpot mám ráda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec nejsi hrozná! Já si dělám radost pořád něčím... je to asi potřeba a taky chci podpořit českou ekonomiku :D

      Vymazat