sobota 23. listopadu 2013

Music Inspiration #6 - Asteroids Galaxy Tour

Máme tu další sobotu a protože počasí není nic moc, světla pomálu a začíná být, alespoň v Praze, dost šedo, servíruju vám veselou a svižnou záležitost z Dánska. Asteroids Galaxy Tour.

Zpěvačka AGT Mette Lindberg je velice půvabné stvoření s jasným hlasem a jejich muzika spadá do škatulky psychedelic pop. Kapela funguje teprve od roku 2007, ale za sebou mají už tři úspěšná alba.



Rozhodně bych si je dala moc ráda na živo, někde v klubu, protože to musí být hodně energické a osvěžující.

Když jsem byla kdysi na skok v Dánsku, potkala jsem v Kodani samé takové krásné dívky. Všechny samozřejmě na kole. Strašně pršelo. Byl srpen a byla mi tam zima (16°C). Ony byly krásné, štíhlé a měly na nohou žabky. Na těch kolech. V té zimě. Do dneška mám Dánsko zafixované jako zemi krásných štíhlých blondýnek.

První věc je asi moje nejoblíbenější a jmenuje se Lady Jesus (Album Fruit).



Druhá věc se jmenuje The Golden Age ze stejnojmenného alba a je to akusticky, takže se můžete sami přesvědčit, jak dobře Mette zpívá.



5 komentářů:

  1. Živou hudbu někde v klubu, nejlépe jazzík bych si dala líbit. Nebyla jsem ani nepamatuju :-( Ale ta druhá skladba je opravdu osvěžující!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, já byla celkem nedávno v Lucerně na Pixies, ale klidně bych si dala zase něco dalšího :) Koncerty mě asi neomrzí nikdy, bývá tam skvělá atmosféra.

      Vymazat
  2. Ahoj!
    Zvu tě k nám na Giveaway :)

    http://in-protested.blogspot.cz/2013/11/christmas-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná holka a dobře se poslouchá. Jo Dánsko je další výzva.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, že Dánsko stojí za prozkoumání. I když se tam člověk moc neohřeje :).

      Vymazat