sobota 9. listopadu 2013

Music Inspiration #4 - Charlotte Gainsbourg

Tip na Becka z minulého týdne použiju jako oslí můstek k téhle krásné křehké dámě. Je to Francouzka po otci, Angličanka po matce a s Beckem natočila vynikající album IRM (francouzská zkratka pro elektro-magneticko rezonanci). Částečně francouzsky, částečně anglicky.



Charlotte Gainsbourg je dcera legendárního francouzského bouřliváka a vynikajícího skladatele a textaře Serge Gainsbourga a éterické anglické herečky a šansoniérky Jane Birkin.
Charlotte je také dvorní herečkou divného režiséra Larse von Triera a momentálně ji můžete vidět v jeho nejnovějším filmu Nymfomanka. Charlotte neměla nikdy problémy s nahotou, možná je to tím, že když se svlékne, vypadá jako kluk, ale i tak je půvabná. Mně se kdysi moc líbila ve filmovém zpracování bizarního románu Iana McEwana Betonová zahrada. Doporučuju.

Víc mě ale baví její něžný, až šeptavý hlas v písničkách, které si často i sama skládá a textuje.

Je docela těžké vybrat jen dvě věci, mám ji hodně ráda. Tak jsem nakonec vybrala velmi rozdílné písně. Trick Pony je údernější, 5:55 je víc šansonová, zasněná... Dejte vědět, jak se vám to líbilo.

 Krásný víkend!



4 komentáře:

  1. Jee, delas mi vyberem radost! Becka i Charlotte mam hodne rada! Musim si ji hned pustit :-) diky!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to mě moc těší! Zdá se, že máme hodně podobný hudební vkus :)

    OdpovědětVymazat
  3. Charlotte si moc ráda pouštím, tak jako mě moc baví její nevlastní sestra Lou Doillon, taktéž dcera Jane Birkin.
    Vřela doporučuji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anýzovko, vítám Tě! Lou Doillon si poslechnu moc ráda. Děkuju za tip!

      Vymazat