sobota 2. listopadu 2013

Music Inspiration #3 - Beck

Tak tohle je miláček! Říká si Beck (překvapivě je to i jeho pravé jméno - Beck David Cambell) a mám od něj asi všechna alba. Poslouchám ho od svých šestnácti, kdy plnil žebříčky hitparád slavným singlem Loser. Ačkoliv vypadá, že neumí do pěti počítat, je tenhle americký multiinstrumentalista, producent, textař a zpěvák hodně schopný muzikant. Skoro žádný žánr mu není cizí a proto mě tak baví, vždycky překvapí a jeho písničky dokážou být zoufale melancholické, jako například věc na soundtracku k úžasnému filmu Věčný svit neposkvrněné mysli nebo taneční a veselé, jako je druhá ukázka.

Beck je zároveň můj poslední nesplněný koncertní sen. Jinak jsem všechny muzikanty, které obdivuju, viděla živě. Velké štěstí.

První písnička mě nutí brečet, druhá tancovat. Má prostě talent. Navíc jeho roztomilá retro image, muší váha a vtipné klipy často si střílející z typických amerických klišé, jsou bezva.

Mám ho moc ráda. Nic moc se o něm nedozvíte, bulvár neplní, vypadá skromě, ale úspěšný je už přes dvacet let a to o něm něco vypovídá.

Nejdřív zaplakat u Everybody's Gotta Learn Sometime a pak zajuchat u Sexx Laws...

Hezký víkend!






2 komentáře:

  1. Fajné :)) Vůbec ho neznám!
    Btw jak vkládáš ty videa do textu? Mě se to minule nějak ne a ne podařit.. ;)
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
  2. Vkladám je jako obrázek, ale vyberu video hned vedle ikony obrázku. Ono ti to nabídne Youtube a pak si jen napíšeš, co hledáš a samo se to vyhledá. .)

    OdpovědětVymazat