úterý 5. listopadu 2013

Malý andílek

Mám tu jedno čistě dětské téma, anděla na mořsky modrém podkladě. Je to jen taková jednoduchá figurka, ale zase jsem si pohrála trochu s detaily a aplikovala svojí oblíbenou "krajkovou" vrstvu. Ta mě baví, dodává obrázkům křehkost.

Vlastně ani nevím, k čemu a kam obrázek použít. Asi by to byla roztomilá pohlednice, možná by se to dalo použít jako tématická vánoční dekorace v rámečku, ale uplně nejvíc by se mi to asi líbilo jako obrázek na nějaký vánoční obal. Třeba od perníčku. A docela dobře to vypadá na hrníčku nebo tašce.

A včera jsem se rozhodla (respektive předevčírem vnoci), že z některých motivů udělám omalovánky. A aby toho nebylo málo, tak ke každému přidám malou veršovánku. Jako dítě jsem básničky milovala. Hrubý nástřel dvou omalovánek jsem ještě včera donesla Iri, aby to její dcerka otestovala. Výsledek vidíte níže. Úžasné! Dospělého anděla přenechala mamince, protože se jí nelíbil, což jsem si myslela, že to tak bude (je to už moc "dospělý" obrázek), ale malý se jí prý moc líbil. Z toho mám radost. Z toho, že je to funkční a že se to použilo. To je přesně to, o co mi jde. O funkční věci, ať už se jedná o dekor, omalovánky, dětské kartičky, pohlednice, přáníčka.

Omalovánky jsem doladila včera (zbavila jsem obrázky příliš složitých tvarů) a udělala zatím pět vánočních motivů. Básničky jsem z vypětích všech sil dovymyslela ještě v posteli. Na blogu budou zítra. A k prodeji budou na Fleru.

Moc děkuji Iri a Domi za otestování!





8 komentářů:

  1. Ten hrníček vypadá kouzelně. A budou i ty pohlednice?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Baru! Pohlednice jsou už v tiskárně a měly by být tento týden, nemůžu se dočkat :)

      Vymazat
  2. My děkujem za možnost otestování a kdybych věděla, že fotka půjde na blog, budu se při vybarvování snažit víc:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inu, co můžeš čekat od blogerky :D

      Vymazat
  3. Na tom hrnečku andílek vypadá úžasně Myyno :))
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď? Docela by mě zajímalo, jak to vypadá v reálu, protože tohle je jen náhled z e-shopu Society6 :)

      Vymazat