středa 27. listopadu 2013

Loďka

Loďka je kombinovaná technika akvatinty a suché jehly. 

Patří do série k domečkům a ještě jeden kousek je do této trojice v rozdělané fázi, který nemám čas dodělat, protože vánoční šílenství je v plném proudu a lidé objednávají obrázky a já balím a balím a balím a na poště už se mi smějou. Ale já jsem spokojená, o tomhle se mi ani nesnilo a všem děkuju.

No, takže ta grafika... Hodně se všechny tyhle obrázky vymykají mojí běžné počítačové produkci. Jsem si toho vědoma. Klasická grafika je uplně jiný svět od barev, až po zpracování a motivy. Teda, alespoň pro mne. Je to skoro něco jakoby posvátného. Nesekám to jako Baťa cvičky a o tom to je, žeano.



Domečky, moje oblíbené.


8 komentářů:

  1. Vidím v Reynka! Překrásné!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Roso, neke! Fakt ho tam vidíš? Tak tu přetěžkou knihu jeho děl doma nemám nadarmo :))) Reynek je nejlepší!

      Vymazat
    2. Mám s ním spojený takový jeden svůj "mezní životní zážitek" - v prosinci 2011 jsem byla na Reynkově výstavě v Domě U Kamenného zvonu, úplně úplně fascinovananá jeho životem a prací,
      a když jsem pak s hubou otevřenou celá v šoku seděla dole na kafi, přišla mi sms, že zemřel Havel ... na to nikdy nezapomenu ...

      Vymazat
    3. Nesmazatelný mezník...
      Apropó Havel... já o týden později seděla na posteli v hotelu v Thajsku, v městě Ubon Ratchathani a sledovala jeho pohřeb v místních zprávách. A přemýšlela, co teď vlastně bude, protože mi to přišlo jako něco nepochopiteného.

      Vymazat
  2. Tak to je opravdu nádhera, loďka i domečky jsou úžasné, Myyno ... A Rosa má pravdu, ač mám Reynka spíš načteného než nakoukaného, taky mě hned napadl ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No teda, děvčata! To je ale pocta mimořádné velikosti toto přirovnání! Děkuji!

      Vymazat