pátek 8. listopadu 2013

Krajkářské trhy tenhle pátek a v sobotu 8. - 9. 11. 2013

Zdá se, že to jsou moje poslední trhy. Po odmítnutí z Holešovického Fashion Marketu, které mě nepotěšilo, jsem se tam alespoň zapsala na seznam náhradníků, ale spíš s tím nepočítám.

Krajkářské trhy mi doporučila kamarádka z dobrunda ateliéru a jdu na ně poprvé. Rozhodně to bude něco jiného než Dyzajn Márket a těším se na ně. Probíhají v době od 8. - 9. 11. na Gymnáziu v Jindřišské ulici (o kterém jsem neměla ani tušení, že tam nějaký je) a bude to tedy pěkně v teple ve třídách. Prodávat krajky, jak vidíte, není podmínkou.

Očekávám trochu konzervativnější návštěvníky a možná i věkový průměr bude vyšší než na DM. Mám pro ně připravené vánoční visačky a přáníčka, taky pohlednice, A3 plakátky a klasické A4 obrázky. Plus staré známé věci, jako je sova a podobně. To nesmí chybět, žeano.

Taky mám nový systém prezentace, pořídila jsem si totiž vytahovací banner na stojánku, kam obrázky pěkně nalepím. Banner má až dva metry na výšku, tak mám trochu obavu, aby to někomu nevadilo. Ovšem do svého zaplaceného místa se vejdu dobře a neměla bych nikomu překážet. To zase ne.

Potiskla jsem sáčky na pohlednice a kartičky, což naší tiskárně moc nevyhovovalo. Materiál sáčku je takový lesklý a tiskárna z toho neměla vůbec radost. A protože ji hodně potřebuju, nebudu ji tím více trápit. Takže sáčky jsou vlastně LIMITKY! Hi hi. Na zbytek jsem natiskla linoryt. Hrozně mě baví ty drobnosti okolo balení. Baví mě to vylepšovat, být jiná.

Kdo můžete, přijďte! A klidně mi řekněte: "Hele, ahoj, já čtu tvůj blog/facebook a přišla jsem to omrknout."  Případně "přišel", ale s tím moc nepočítám, mužských čtenářů moc nemám. Jednoho Číňana (!) a jednoho kamaráda, co se mi sem přihlásil, ale vím, že to nečte. Ale zas je dobrej, že se mi zaregistroval do odběru... No, takže se klidně ke mně hlašte, já budu ráda a hlavně nebudu mít podezření o každém, kdo se na mně jen trochu víc mlčky zadívá, že je čtenář, který chce zůstat v anonymitě, jako jsem to měla na DM. Z každého upřeného pohledu na mně jsem měla trochu rozpaky. Ano, jsem paranoidní!

Tady je oficiální propagační leták... no, k jeho grafice se nevyjadřuji, ale... tak... no nic.


A tu je to prezentační monstrum. Když ho polepím washi páskama, bude vypadat hned lidštěji.
Omlouvám se za špatnou kvalitu fotky, chudák objektiv nevěděl kam ostřit, ta velká bílá věc ho mátla, navíc byl už večer, takže světlo nula nula žádný. Takže tak.

A ano, má to i lampičku! Nahoře, na klips.


Začíná to být serious business, co?

A tady je zbytek bájmíních vychytávek. Pentle, omalovánky pěkně v roličce jako diplom, taky kartičky na dárky, které je možno koupit po jednom a potištěné pytlíky na pohlednice a přání. Prostě zase holčičárna, ať je veselo.

Užijte si víkend!






4 komentáře:

  1. Kebyze som tam, tak som tam.... Drzim prsty aby biznis slapal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Jani. První den je za mnou, tak ještě zítra :)

      Vymazat
  2. no tak ten plakat je fakt desnej a v zivote by me nenapadlo na takovou akci jit.. coz je vazne skoda, vzhledem k tomu, ze se tam ocividne objevuji i takovy fajn sikovny lidi jako jsi ty ;) market

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani mně by to nenapadlo a ačkoliv to má mnoholetou tradici, dneska jsem tam byla prvně :) Lidí mraky!

      Vymazat