pátek 22. listopadu 2013

Kolem světa

Soutěžení pokračuje až do konce listopadu... tady.

***********************************************

Tématický, cestovatelský, plně elektronický obrázek. Já sice říkala, že Illustrator teď ne ne, ale jak to vypadá, tak trochu ještě jo jo.

Obkreslování mapy světa je pěkně hnusná záležitost, to vám teda povim. Ale jak už jí mám jednou v počítači, tak se neztratí.

Tohle téma jsem si vybrala ještě ze srpnových soutěžních odpovědí na téma Ikony, kdy mi nesmírně milá a věrná čenářka Kaleidoskopu Georgie (toho času v USA) psala, že ikonou pro ní je fotoaparát a mapa, protože ráda a hodně cestuje a fotí.

Tuhle lásku s ní rozhodně sdílím. Foťák mě provází od nepaměti a mapy prostě miluju.

Zdravím Georgii!



Abyste si nemysleli, to jako není, kde jsem všude byla. Nejdřív jsem sázela praporky s vědomím, že tam je nějaké město, ale později jsem to přestala nějak řešit.


Happy hipster verze...


8 komentářů:

  1. Ta černobílá varianta je dokonalá! Ale přiznám se, že mapy ráda nemám, jsem schopná se totitž ztratit i podle mapy :-) Cestování a focení = ideální kombinace, ale ještě budu muset počkat, až dětičky odrostou, pak sbalím saky paky a jedu! Foťák je mojí vášní navěky :-) Amen!

    OdpovědětVymazat
  2. Juu to je moc povedené Markét :)) Ta černobílá verze je luxus!
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, myslím, že by to bylo dobrý třeba na plakátu A2 :)

      Vymazat
  3. jé, já jsem ten obrázek viděla na facebooku a říkala jsem si - tyjo! to je něco pro mě :D a pak to tady čtu. Děkuju!!! :) tohle se mi fakt líbí!! :) to už asi grafice neodolám a budu si to muset koupit! :) ta barevná verze je super, ale asi se mi nejvíc líbí ta černobílá! a malování mapy, to teda věří, že musel být záhul, ale vypadá skvěle!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo, s tímhle tématem jsem se naprosto ztotožnila :)
      Že bych už i Tebe nalákala na koupi? :)))

      Vymazat
  4. Mapy miluju (vizuálně) a zároveň nenávidím (prakticky).), ale tohle to ... z toho naprosto šílím! Moc a moc povedený. Líbí se mi všechny tři verze, ale ta hipster asi nejvíc, celkově jsem se teď nějak zbláznila do barev, já black lover, nevím, co se se mnou děje. Asi jak se blíží ta 30ka:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně ta barevná, jo? :))) Ale já jsem barvám taky přišla na chuť až mnohem později, takže možná, že na tom něco bude ;)

      Vymazat