pondělí 18. listopadu 2013

Illustration Friday - Tail

Nezapomeňte na soutěž! Tady tady tady.

***********************************************
Hlava je kreslená tenkou japonskou fixou, kterou jsem nedávno objevila ve Zlaté lodi. Je uplně geniální a naprosto může nahradit perokresbu tuší. Mají tenkost až 0.05 a vyrábí je firma Copic. Jsem z ní nadšená.

Zbytek, tedy to červené a modré pozadí a strom, jsou ve Photoshopu.

Tohle je směr, kterým bych se chtěla vydat, už dřív jsem kreslila něco podobného a i když to teď vypadá, že jsem se až příliš inspirovala skvělým Janem Vajdou alias Antimultivitamínem, tak to snad tak není, jen nemám důkazy. Ale bez mučení přiznávám, že Vajda mě fakt dost ba. A chtěla bych od něj plakát.


Červený pozadí se mi líbí nejvíc, ale červenou používá jak Vajda, tak i Myokard... Musím jít jinou cestou.



14 komentářů:

  1. mne Vajda, multivitamín, myokard pripomínajú asi niečo iné ako máš na mysli Ty :)) , ale mne sa páči posledný obrázok....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale je takový prázdný, což mě ruší :)

      Vymazat
  2. Mě se taky líbí poslední :)) Ta fixa zní super! Ještě jsem o ní neslyšela, zkusím se po ní někde mrknout :)
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrkni a když ji neseženeš, dej vědět, já ti jí tam klidně koupim a pošlu :). Chodim tam docela často.

      Vymazat
  3. Taky hlasuju pro poslední bez pozadí. Ten je naprosto dokonalý. Možná bych nabarvila jen pár pramínků a sladila je třeba se rty.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Něco s tím budu muset ještě udělat, to je fakt :)

      Vymazat
  4. No holky, jak to? Vy mě překvapujete. To poslední je hrozně prázdný... Něco tomu děsně chybí a já nevim co :( Ale já to ještě nějak dokoumám :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já osobně bych si na zeď pověsila taky tu poslední, ale protože víš, jak to mám s barvami. Ale jinak určitě červená, je energická a nepřehlédnutelná. Proč já neumím kreslit? :-) Občas si kreslím jen automatickou kresbu tvrdými pastely, ale to jen tak pro radost, protože je z toho děsnej binec :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No z pastelů je strašnej binec, to je fakt :)))

      Vymazat
  6. Škoda, že jsi nevytvořila tou barvou negativním prostorem tvar hrudníku. Stačilo by trochu umazat, aby to vypadalo, že má ta slečna prsa. Věřím, že by to tomu hodně přidalo. Jen tak dál. Když si člověk najde ideální nástoroj, je pak radost kreslit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viktore, toho si považuju, žes zavítal tady ke mně :). Díky, no já na tom ještě dělám a tělo mám už dodělaný, což vypadá mnohem líp. To máš pravdu.

      Vymazat
    2. Tak pak je vše v pořádku a můžeme se jen těšit :)

      Vymazat