pondělí 4. listopadu 2013

Illustration Friday - Secret

Po dlouhém čase zase něco pro stránky Illustration Friday. Moc jsem to v poslední době nestíhala plnit. Tentokrát je téma "Tajemství", tak se mi k tomu hodí tenhle anděl. On je mi totiž docela záhadou. Za prvé by mě zajímalo, jestli může být andělům zima, za druhé, jak navlíkla kabát přes ta křídla (to tam asi musí mít nějaký speciální díry na křídla, ale to ji tam pak fouká, ne?), za třetí, jestli si andělé ty zlaté vlasy odbarvují a nakonec za čtvrté, co všechno má v té po domácku spíchnuté tašce (všimněte si toho křivého lemování bílou nití, je jasné, že to dělala v ruce a myslím, že by udělala líp, kdyby si řekla třeba Rose o nějakou pěknou tašku)?

Původně jsem tenhle obrázek tvořila pro jeden klub na Fleru, ke kterýmu jsem se v záchvatu agility připojila, ale nějak se míjím s těma členkama tam. Jde o to, že každý měsíc je vyhlášená soutěž s nějakým tématem a na konci měsíce se dají výrobky na takovou virtuální nástěnku a tam se hlasuje o nejhezčí výrobek. Nejsem úspěšná, ale ani mi to moc nevadí. Spíš se s tím klubem míjím tak nějak celkově, pořád tam něco řešej a komentujou a já nic, jenom tam jednou za měsíc prdnu jeden obrázek na téma, pak zahlasuju u virtuální nástěnky a čekám na další téma a to je celé... O tom asi kluby nejsou, žeano. No ale já nějak nemám potřebu tam jinak lézt. Tak nevím. Ale opět se mi potvrzuje, že prostě nejsem teamový hráč.

Jo a původně proto, že téma na listopad jsou andělé, čerti nebo Mikulášové, ale pak jsem si to rozmyslela a udělám speciálně pro klub něco konzervativnějšího. Abych zas nebyla za divnou. Ale to stejně budu. Takže je to asi jedno. Ha ha...

Tak teď ten anděl. Po pravdě, je to podle fotky holky zachumlané v kabátě. Mě se líbil její výraz, i to, jak se držela, aby ji nebyla zima, tak jsem to přemalovala a udělala z ní anděla. Snad by jí to nevadilo.

Co se v poslední době děje s těma barvama tady na blogu fakt netuším. Všimla jsem si, že nejsem sama, komu se to občas stane.





6 komentářů:

  1. Ta je skvělá a ten super popis taky.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí. Můj týden začal příšerně, tak doufám, že mě z toho komenty jako obvykle zase dostanou... :)

      Vymazat
  2. moc pěkné. Líbí se mi pohled anděla, a to, že jsi nezapomněla ozdobit taštičku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na detaily já si potrpím, však víš... :) Díky!

      Vymazat