pátek 15. listopadu 2013

Illustration Friday - Energy

Nezapomeňte na soutěž! Tady tady tady.

***********************************************

 Děti mají spoustu energie, proto jsem tenhle motiv vybrala pro téma "Energy" na Illustration Friday, i když na poslední chvíli...

A jinak, název je Aniččina kouzelná zahrada. Ale protože jsem si to nepřilepila před dobarvováním, tak se mi čtvrtka opět zkroutila od vody a už se nenarovnala. Můj věčný problém a to někdy i v případě, že si to přilepím. Další záhada.

Takže teď jsem Aničku zavřela do nejtlustší knihy o architektuře a na ní přidala nejtěžší knihy o umění a doufám, že ji ta dávka krásy srovná.

Tímhle kreslícím směrem bych se ráda na čas vydala. Částečně asi opustím Illustrator a jeho přesné křivky. Toužím víc po realitě a práci rukou.

A aktuálně - dneska se vydáváme na vietnamskou ambasádu pro víza. Další razítko a nálepka do pasu. Jak strašně nerada jsem se loučila se starým prošlým pasem, kde jsem měla spoustu nádherných razítek a vízových nálepek! Jordánské bylo například se sluníčkem. Když jsem se si nechávala dělat nový pas, tak jsem kulantně tvrdila, že jsem starý ztratila. Chudak paní u přepážky se zhrozila a dala mi nějaký blbý formulář navíc, takže jsem radši při další návštěvě pas přinesla s přesvědčivým výrazem, že jsem ho našla...

Anička a její kouzelná zvlněná zahrada...


6 komentářů:

  1. Anička je milučká...
    neviem ako niekde inde, ale mne na požiadanie staré pasy predierkovali a mám ich doma a tiež niekedy pozerám sa víza...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, to ani nevím :). Tak ten příští nechám odírkovat a schovám si ho! :)

      Vymazat
  2. Anička si mě získala už včera na FB, krásný a milý obrázek. A ten starý pas sis aspoň vyfotila?:)

    OdpovědětVymazat
  3. :) moc pěkné Myyno :) Nepomohlo by obrázek přežehlit přes jiný papír?
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přežehlit to mě nenapadlo, nicméně, vypadá to, že ty těžké knihy pomůžou. Už je to skoro narovnané :)

      Vymazat