úterý 19. listopadu 2013

Holka v křoví

Zdá se, že je naštvaná. Možná něco hledá a nenachází. Možná jí máma upletla špatně cop.

Rukou kreslená, pozadí Photoshop, větve jsou photoshopí razítko. Jinak řečeno, větve jsem prostě nekreslila, ale stáhla na netu jako brush, který dělal někdo uplně jiný. Je to pohodlný, ale není to autentický a ráda bych se to naučila dělat sama.


7 komentářů:

  1. Tak hup na to.) Holčička je moc povedená a musím říct, že mě děsně baví, co k Tvým kresbám vždycky píšeš. Ilustrátoři totiž většinou mlčí a jsou tajemní jak hrad v Karpatech, ale Ty svým postavám dáváš i příběh a to se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Tak to víš, to jsou umělci a musí být tajemní a nepochopení, protože kdyby nebyli, tak.... nevim :D

      Vymazat
  2. Ooo bomba Myyno :)) Ta kombinace technik je skvělá ♥ Tvůj komentář mě pobavil :)
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ty komentáře prostě nějak nemůžu odpustit :)))

      Vymazat
  3. Obrázek je to nádherný.... Nepřipadá mi naštvaná, spíš posmutnělá....
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, neměla by být, nebyl to záměr, ale každý na to hledí jinak, možná, že pro někoho může být i posmutnělá. A děkuju, jsem ráda, že se líbí :)

      Vymazat