středa 13. listopadu 2013

Dopis Ježíškovi

Nezapomeňte na soutěž! Tady tady tady.

***********************************************

Jak už jsem napsala na Fleru, dopis Ježíškovi je strašně důležitá věc a není to jen tak, svěřit svoje přání na papír a nechat to být za oknem. Chce to styl, alespoň trochu. A protože Jana z dobrunda-ateliéru je nesmírně činorodá osoba, navrhla tenhle produkt a já to zrealizovala.

Aby tam bylo něco navíc, Jana vymyslela archivační obálku pro rodiče, kam budou ukládat každý rok dopis pro Ježíška, který napsaly jejich ratolesti a jednou se nad tím třeba společně zasmějí.

Já mám schovaný takový dopis, který psal M., když byl ještě prťavej a stojí tam, cituji: "... buď tak hodný a přines mi toho bagra, co měli v Kotvě...". Směju se vždycky, když to čtu. Ani nevim, jestli ho dostal. Musim se zeptat.

Tak tohle je asi uplně poslední vánoční věc, kterou jsem tento rok udělala. Ale kdo ví, možná bude ještě všechno jinak.

Teď bych se ráda vrhla na nějakou seriózní kresbu, myslím, že jsem pro dětičky vymyslela už dost obrázků a prozatím by to mohlo stačit. Hodně mě to táhne k perokresbě a černým linkám. Sem tam nějaká barva jako zvýrazňující solitér.




5 komentářů:

  1. to je milučké...a vynikajúci nápad...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janin nápad je super, jen se obávám, že to stejně nikdo nebude chtít, protože matky si radši udělaj na koleni vlastní verzi :)

      Vymazat
  2. Krásný nápad, je to nádherné Myyno :) ♥ Přiznávám, že já jsem zrovna jedna z těch kreativních matek tvořících na koleni ehm :X :D Ale když mě to hrozně baví! :)
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš Kamilko a kvůli takovým kreativním matkám lidi jako já umřou hlady! :D Dělám si srandu, být matka, udělám to taky tak ;)

      Vymazat
  3. Super nápad!

    To my už papírovým dopisům odrostli :-( http://www.tomikup.cz/stat/dopis-jeziskovi

    OdpovědětVymazat