úterý 8. října 2013

Teplice a nejlepší kočičí modelka

Tak vás teď zase zahltím teplickými fotkami, neboť to město je nesmírně fotogenické. Je to město, kde domy mají jména a lidé milují květiny. Obzvlášť fotogenické je v krásných podzimních dnech. A že se teď ty podzimní dny teda povedly! Doufám, že to tak zůstane ještě nějakou dobu.

Také přidávám jednu fotku domu, kde jsem vyrůstala prvních pár let svého života až do první třídy. A na tom dvoře před domem jsem se učila jezdit na kole. Dvůr pamatuje moje první držkopády.

Plus jedna náramně fotogenická kočka, jejíž jméno je sice Mourek, ale je to holčička. Ještě má drzou zrzavou sestru, která se zove Čiko. Já vím, to taky není holčičí jméno.

Nejdřív něco od nás ze zahrady...



Tohle je už doma, mandarinky z pecky vyrostlé...


A tohle je TEN dům, na jehož dvoře jsem se učila jezdit na kole a vůbec jsem tam dělala různé lumpárny.

 


A tohle už je Mourek a její těžký kočičí život...






6 komentářů:

  1. Mourek je krásná.) a Ty si teda vyrůstala jako princezna!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A dokonce jsem vyrůstala ve velmi zajímavé společnosti zahraničních studentů z celého komunistického světa, protože ten dům sloužil tenkrát jako ubytovna pro tyhle lidi. Patřilo to pod Karlovu univerzitu, která měla v Teplicích pobočku. :)
      Velmi výhodné bydlení to bylo, protože jsem dostávala exotické panenky a známky :) A jednou mě po jednom z mých četných držkopádů z kola nesla domů celá kubánská delegace :)))

      Vymazat
    2. :))) to je fajné, takové "mezinárodní" dětství :) Dům je moc krásný, fakt takový zámeček. A Mourek je zachycena v těžkých chvílích svého života že? :D Podobný osud má i naše kočička :D :P Jsou to povaleči :)
      TWF Kami*

      Vymazat
    3. Myslím, že to byla Mourčina nejtěžší chvíle vůbec :)
      Nejlepší na tom je, že je to vlastně divoká kočka, porozená ve sklepě našeho domu a ačkoliv už jí je přes 5 let, do dneška se nechá pohladit jen od paní domu :)
      Narozdíl od její sestry Čika, ta je celkem sdílná a mazlivá.

      Vymazat
  2. Úplně úžasňácké fotky - ty domy a hlavně modelka samozřejmě!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! Už se těším na zimní Teplice, to je taky velmi poetické, když je to všechno celé bílé :)

      Vymazat