pondělí 21. října 2013

Soškovy ježky, Ježkovy sošky - všechny spolu a jedna velká oprava a omluva

Původně jsem napsala jen první variantu dnešního nadpisu a myslela to smrtelně vážně. Přiznávám, jsem nějaká unavená, ale naštěstí jsem si toho všimla včas, opravila to a pro pobavení nechala i tu zamotanou verzi.

Pátrala jsem po dataci sošky Lišáka a kontaktovala nadšence Bruselkého stylu, pána, co píše blog Expo58 a ten, nejen, že mi ulevil od trápení a rozluštil záhadu Lišákova zrodu, ale rovnou mi i napsal, že mám blbě datace u většiny sošek. Caramba! A to jsem Olívce v pátek odesílala dva obrázky, které si u mně objednala... Jasně, že s těmi špatnými daty. A já přitom hledala na poměrně erudovaných servrech, ale jak je vidět, erudovaně se jen tváří. Ach jo. Inu, Olív promiň, písnu Ti na fb a navrhnu řešení.

Data jsem tedy opravila, Lišákovi rok doplnila. A udělala skupinovou variantu pro ty, kdož se nemůžou rozhodnout, která ta soška se jim vlastně líbí nejvíc. A rovnou i několik variant pozadí. Všechno k mání na Fleru.

Jaké pozadí se vám líbí nejvíc? Mně 3.

Přeju všem krásný týden!






12 komentářů:

  1. Ach ten internet, nedá se mu vůbec věřit.( Ale dobře to dopadlo, blog Expo 58 mám moc ráda. A pozadí se mi líbí naprosto všechny, je nemožný vybrat jedno...

    OdpovědětVymazat
  2. Jaj, tak hlavně že to dobře dopadlo :) Nejvíce se mi líbí to první pozadí ;)
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, s Olív jsem to už vyřídila a nikdo další si to naštěstí ještě nekoupil, takže to dopadlo dobře. Tím pádem má Olívka unikát :)

      Vymazat
    2. Taky pravda :) - bude mít jediný kousek svého druhu :)

      Vymazat
  3. Nelze vybrat, krásný jsou všechny, oku mému snad nevíc ladí to poslední provedení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu barvu posledního pozadí mám hrozně ráda.

      Vymazat
    2. Milá Myyno, víš ty vůbec, že na těch Tvých obrázcích vzniká závislost??? Já zcela vážně uvažuji o tom posledním zde a pro kluky do pokojíčku se mi moc líbí ta velryba :-) Akorát bych potřebovala velké formáty, jak moc si můžu vymrčovat velikost a můžeš mi, prosím,poslat na mail nějaký ceník větších formátů? A šel by udělat i na šířku ten poslední? Sklenka vína už visí a nemůžu se vynadívat!

      Vymazat
    3. Tetelím se blahem a jdu Ti napsat. Děkuju! <3

      Vymazat
  4. Myyno, to je fantazie. Já už chci konečně větší bydlení, abych mohla zařizovat a koupit si něco tak pěkného :-). Takhle bych mohla koupit špatně pozadí, i když 2 a poslední...:-). Jak píše Barborka, opravdu vzniká závislost. Aspoň já mám pocit, že jsem už závislá. :-) Jo a děkuji za kalendář. Je taky krásný a gratuluji k výročí a těším se na další články.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vaše závislost, děvčata moje drahá, mě nutí zlepšovat se a vymýšlet pořád něco nového a to je krásná spolupráce :) Děkuju!

      Vymazat