pátek 25. října 2013

První vánoční dekorace

Já vím, já vím! Nic mi o tom neříkejte... Leckoho, komu jsem už ty obrázky ukazovala, to vyděsilo.

"Vždyť je říjen! "
"Odlétám za měsíc a půl pryč..."
"Ale je říjen! Venku je skoro dvacet stupňů a ty mě nutíš myslet na vánoční pečení, nakupování dárků a na fronty v obchodech!"
"Eeeeeee?"

Tak takhle jsem to teda, moji drazí, nemyslela. To mi věřte. Fakt je ten, že ve středu jsme koupili letenky, tím pádem je to už tutovka nejtutovkovatější a je nejvyšší čas hodit do placu něco vánočního, aby se to stihlo do konce listopadu dostat mezi moje drahé zákazníky.

Původně jsem nic vánočního nechystala. Když Vánoce neslavíme, tak co už, že? Ale pak mi to nedalo. Funkční home dekor je funkční home dekor (můj nový terminus technikus, prosím) a je mojí svatou povinností připravit něco pro vánoční domovy. Nota bene, když mě čeká ještě minimálně jeden trh, pokud se zadaří a já projdu sítem, trhy dva.

Mám v jednání i vánoční pohlednice. A rozhodně víc vánočních motivů.

Inspirací mi byl především skandinávský vánoční dekor. Když jsem pak projížděla internet a hledala typické vánoční dekory jiných zemí Evropy, ten skandinávský byl jednoznačně nejhezčí a nejkompaktnější. Ještě jsou velmi krásné německé dřevěné figurky a Betlémy. Ovšem, zaujala mě španělská tradiční figurka panáčka, co vykakal hovínko (a to nekecám, ty figurky mají opravdu holej zadek a pod ním hromádku)... Matně si vzpomínám, že už jsem o tom slyšela a že mi to vysvětloval kamarád z Barcelony, ale nějak mi to vyšumělo. Musím si to znova zjistit, co je to za taškařici. Upřímně, já bych to doma mít nechtěla.

Nevím, proč se mi při přenosu sem na blog udělalo u obrázků šedé pozadí. Ve skutečnosti je bílé.










9 komentářů:

  1. Marki, u Tebe to chápu, tedy je to na místě! Nádherné jsou všechny, nejvíc se mi líbí první, druhý a poslední. A pokud bys měla pohlednice, paráda! Já totiž píšu, nesnáším posílání sms. Dneska oměřím ty velké plakáty a pošlu Ti to, do Tvého odletu bychom to ještě zvládly?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, odlétáme až 10.12., takže to stihneme bez problémů :) Pohlednice budou, už se na těším!

      Vymazat
  2. Markétka....nádherné...ja si to predstavujem ako arch baliaceho papiera a do neho zabalené darčeky a aj ako pohľadnice a aj ako malinké visačky ku darčeku...
    a nemal by mať ten sob ešte jednu nohu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přední nožky má jelen u sebe, takže levá se kryje s pravou, ale je fakt, že možná vypadá, že mu jedna chybí :).
      Vysačky k dárečkům je výborný nápad, Jane! To si můžu natisknout i doma na papír s vyšší gramáží. Máš u mě jednu sadu za ten výborný tip :)

      Vymazat
    2. no, pokiaľ má pravú zadnú nôžku vzadu, tak ľavá predná by mohla trochu byť vpredu...alebo naopak....lebo veď parožie má statočné, tak by ho neprekotilo dopredu...

      Vymazat
    3. No dobře, tak já s tím něco udělám :).
      A kartičky už mám připravené, písni mi na email (jinochova@gmail.com) svojí adresu, pošlu je, protože to byl opravdu bezva nápad.

      Vymazat
    4. rado sa stalo...jo nápadov ...tých mám ja niekedy až priveľa....a málokedy sa stretnem s takým ústretovým človekom, že ich aj ocení...

      Vymazat
    5. Nápady, tý já oceňuju vždycky :) Nesnášim nudu :D

      Vymazat
    6. Smankote, napsala jsem nahore v komentari visacky s tvrdym Y!!! Omlouvam se vsem, kdo z toho dostal infarkt.

      Vymazat