pondělí 7. října 2013

Papuchalk bělobradý

Jak jsem napsala, tak jsem učinila. Vzala jsem tuše a nakreslila papuchalka, protože je to velmi zajímavý a krásný tvor.

Mimochodem, papuchalkové jsou stejně monogamní jako třeba labutě, živí se rybama a dokáží se za potravou potopit až 70 m pod vodu, což vůbec nechápu. Domovem jim je sever Evropy, například Island, kam bych se, i přes ty nízky teploty, co tam maj, ráda podívala. Teoreticky ho tedy třeba jednou uvidím i v reálu.

A co vy, viděli jste někdy na svých cestách papuchalka?




6 komentářů:

  1. Neviděla, ale tenhle se mi strašně líbí. Famózní práce.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ohóóó, slovo famózní zní famózně :) Děkuju!

      Vymazat
  2. Neviděla, ale Island mě taky láká, tak snad třeba potkám papuchalka nebo alkouna :-) Krásná práce, nechápu, nesvedla bych.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že kreslit se dá naučit. Narozdíl od fotografování. Tam buď člověk má nebo nemá "oko". A když nemá, může to technicky zvládat na jedničku a stejně to bude o ničem.

      Vymazat