středa 16. října 2013

Oslavme 1. narozeniny blogu Kaleidoskop!

Dneska má můj/váš blog Kaleidoskop 1. narozky!

Jsem strašně ráda za vás, úžasné čtenáře a čtenářky, kteří chodí na tohle komorní místo rádi a píšou komentáře, fandí, srší nápady, chválí, posílají emaily a to všechno, aniž bych tu obden publikovala fotky sebe nebo svých outfitů. Aniž bych den co den špulila ústa.

Chodíte sem nakouknout, co jsem vytvořila nebo kde jsem byla a já z celého srdce děkuji.

Seznámila jsem se díky blogu s inspirativními a zajímavými lidmi, našla jsem (a čtu) ranec krásných blogů, fotek, tipů...

To je sentimentu, co? A jen tak to neskončí, já jsem srdcař!

Blog se během roku vyvinul v těleso, které si často žije svým vlastním životem. Nechávám se vést a sama jsem zvědavá, kam to bude pokračovat dál. Energie a nápadů mám zatím dost.

Na počátku mi šlo o to, zveřejňovat nějakým srozumitelným způsobem postupy různých grafických technik, protože jsem tyhle postupy na internetu postrádala. Přihlásila jsem se do grafické dílny a začala sdílet svoje zápisky. Jedna holčina mi na jaře napsala, že jsem jí zachránila, protože měla v maturitních otázkách popsat akvatintu a neměla o tom žádné informace. Našla je až tady. A to mě nakoplo.

Mezitím jsem blog použila i jako deník pro svojí cestu po Kostarice. To zase kvůli rodině a přátelům, abych nemusela denně psát sms, že jsme vážně v pořádku a nic nás nesežralo.

Pak jsem začala kreslit na počítači a jedna z prvních, kdo začali moje výtvory pravidelně komentovat, byla Iri. Povzbuzovala, podporovala, jako první si koupila mojí grafiku a teď se známe osobně. A já jí děkuju.

Dál už to asi většinou znáte, nebudu se tu dál rozepisovat, ale přejdu k dnešnímu dárku. Dárku k narozeninám. Je praktický, barevný a věřím, že potěší.

Je to kalendář 2014 o velikosti A4, který si tu můžete stáhnout. Je v nejvyšší tiskové kvalitě, takže je trošku datově větší, možná se bude někomu déle stahovat, ale chtěla jsem, aby to bylo perfektní. Je ve formátu pdf, takže vytisknout to zvládnou všichni. Každý list je zvlášť.

Tak Happy Birthday! And cheers!

Díky!

Kalendář volně ke stažení. 

A pokud si kalendář stáhnete a vytisknete, budu ráda za zpětnou vazbu, případně nějaké fotky, jak se mu u vás daří! Díky!








16 komentářů:

  1. Moc gratuluji Myyno! Já tvůj blog čtu teprve chvíli a už se stal mým oblíbeným :-) A za kalendář moc díky, ráda si ho vytisknu, je krásný. Hezký den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jane, dooufám, že Tvým oblíbeným blogem Kaleidoskop ještě nějaký čas zůstane :) Děkuju!

      Vymazat
  2. Markétka, mne sa Tvoje výtvory veľmi,veľmi páčia...nech sa Ti darí aj naďalej....teším sa na každý Tvoj nový príspevok....pre mňa je to závan sviežosti a hravosti...pá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou moc milá slova! Díky, díky, díky! :)

      Vymazat
  3. Já tu teď normálně skoro brečím ... moc gratuluju k prvním narozkám:) A díky za kalendář, je úžasnej. A Ty taky.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak já už tu taky popotahuju :) Děkuju za podporu! <3

      Vymazat
  4. To je nádhera Myyno, gratuluju k prvním narozeninám tvého bločku a doufám že jich bude ještě mnohem více, protože je skvělý, moc ráda sem chodím :) ♥
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamilko, díky a já přeju to samé Tvému blogu! :)

      Vymazat
  5. Krasne 1.narozeniny,na ty se nezapomina!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blondýno, děkuji! Já doufám, že nezapomenu ani na ty další a další... :)

      Vymazat
  6. Moje milá, přeji Tvému a mému nejmilejšímu blogu všechno nej!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baruško, děkuju! Vy mě dneska, holky, fakt rozbrečíte :)

      Vymazat
  7. Kalendář je úžasný! Jsi neuvěřitelně šikovná:-) Díky:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  8. Moc gratuluji blogu a autorce přeju - jen tak dál! .) Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  9. Díky, Renčo! A i Tobě krásný víkend!

    OdpovědětVymazat