sobota 5. října 2013

Něco málo o mně...

... se dozvíte v magazínu na Bonami. Shodou okolností pro tento magazín píše Iri Novak z blogu Můj dům můj squat, takže se naše cesty opět nečekaně zkřížily :)
Díky Iri za zajímavé otázky a milou spolupráci!


8 komentářů:

  1. Magazin nepoznam... Precitala som si vsetko.... Velmi sa mi to pacilo
    Si sikovna, drzim prsty k dalsiemu tvoreniu... Dobry clanok

    OdpovědětVymazat
  2. Tak si pod přísným dohledem! :-D Já Bonami sluduju pravidelně a Tebe taky, teda hlavně na Fleru a tomto blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jó, přísnost muší bejt, to se nedá nic dělat :) já bych jinak hrozně zvlčila :)

      Vymazat
  3. dneska jsem to četla, je to moc pěkně napsané! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že sis hezky početla :)

      Vymazat
  4. Hlásím, že jsem přečetla a má to švih a styl tak jako ty! Obdivuji tě čím dál víc a přeju tvému všestrannému rozvoji a rozletu zelenou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olivero, to jsou hrozně milá slova! Děkuju moc!

      Vymazat