sobota 26. října 2013

Music Inspiration #2 Jazzanova

Protože jste u první hudební inspirace minulou sobotu neprotestovali, mám tu další oblíbený kousek ze své music sbírky. Je to německá Jazzanova, ovšem naštěstí zpívají německy a jsou to představitelé tzv. nu-jazzu. Nu-jazz vznikl v 90. letech, je svižný a stojí na klasických jazzových hudebních nástrojích jako jsou například trubka, saxofon, piano, ale je to všechno okořeněno pořádnou dávkou elektroniky a rytmy se míchají s funky, soulem a taneční muzikou. Na Jazzanově jsem byla dvakrát, pokaždé v menších klubových prostorách a byl to opravdu příjemný a veselý zážitek.

Písnička I Can See je podle mě vyloženě pozitivní záležitost, navíc má roztomilý videoklip. Druhá věc I Human z jejich posledního alba je taky skočná, jsou tam moje oblíbené výrazné beaty a je víc taneční. Užijte si oba kousky, je to moc příjemná muzika. Mimochodem, doporučuju do auta.





4 komentáře:

  1. Tak tohle já fakt můžu! :-) Krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý výběr Myyno :) Trochu mě zmátl jejich název, ale jazzové to není - pro mě naštěstí, protože tomuhle stylu jsem bohužel nikdy moc nepřišla na chuť.. Líbí se mi to :)
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni maj i klidnější jazzovější věci, ale tyhle jsou moje nej :)

      Vymazat