pondělí 28. října 2013

Kufříkokabelka Kazeto z Kokino Design

Když jsem tuhle kabelku viděla na blogu u Renaty z Kokina, neváhala jsem ani minutu. Pro mně naprosto dokonalé spojení puntíků a ptáčků mě učarovalo okamžitě. Možná už se to k mému věku nehodí, ale já tyhle věci moc neřeším. Spoléhám na svůj dobrý vkus a intuici a doufám, že mě můj mozek bude jednou včas varovat, až si budu třeba coby šedesátiletá paní nazouvat kytičkované Martensky. I když... já nevím, vidět babku v kytičkovaných Martenskách, asi by mě to dost pobavilo a rozhodně ne urazilo.

Co myslíte? Kde je ta hranice, za kterou by člověk neměl jít, aby nebyl směšný? V kolika letech bychom se měli zarazit a říct si "tohle už si přece nemůžu vzít na sebe" a pokud nějaká taková hranice existuje, co je TO, co už se nehodí? Zapletené copánky, minisukně, jít ven bez spodního prádla...?

Nedávno mě moje mamka hrozně překvapila, když prohlásila, že se jí ještě nechce ostříhat dlouhé vlasy. Zeptala jsem se jí, proč by si je měla stříhat? A ona odpověděla: "Protože už si na ně připadám stará." A to mě dostalo, protože by mě nikdy nenapadlo, že dlouhé vlasy se pro vyšší věk nehodí. Neměla jsem na to příliš argumentů, jen jsem nadhodila, že starší dáma může být elegantní i v dlouhých vlasech, ale to nebyl ten argument, který by plně vyjadřoval to, co jsem chtěla říct. Neuměla jsem to vysvětlit, ale i nadále si myslím, že stáří nerovná se krátké vlasy nebo vlasy na mikádo. Navíc, moje mamka není stará a nikdy nebude! (Ahoj, mami, hi hi!)

A teď ta kabelka. Je z Kazeta, ale kupovala jsem jí na Kokino Design.





9 komentářů:

  1. Náhodou ta kabelka se k Tobě báječně hodí! Myslím, že každý má v sobě takovou nějakou vlastní hranici, kterou by měl respektovat. Ale dlouhé vlasy vnímám stejně jako ty a je to podle mě otázkou toho jak se kdo cítí. Pravda, minisukně sice nenosím, ale to proto, že na to nemám figuru, ale copánek si občas zapletu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám taky pocit, že ta kabelka ke mně docela dobře sedí. Mám z ní radost. S minisukněma se ještě ukáže, máme v rodině hezké nohy až do pozdního věku, takže těžko říct, kdy si usmyslím, že už to nemůžu nosit :D Doufám, že to poznám včas :)

      Vymazat
  2. Já jsem na kabelku taky koukala, moc se mi líbí, musíš si jí vzít, až půjdem na oběd, abych si ji prohlídla naživo.) A s dlouhýma vlasama to naopak mám jako Tvá mamka - teď říkám, že mám poslední šanci nechat si narůst dlouhé, protože po třicítce plánuju začít zkracovat.))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta kabelka celkem přitahuje pozornost. Jeden pán v cukrárně mi ji dokonce pochválil :)))
      A když je řeč o obědě, kdy máš čas?

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ta je dokonalá!! :) Já bych ji asi mít nemohla, ale kdybych ji viděla na někom jiném, tak by se mi líbila MOC :)
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ze sebe ráda dělám legraci :)

      Vymazat